دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی حسادت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی حسادت

کتاب صوتی حسادت به قلم محمدعلی قجه، داستان زوجی را به تصویر می‌کشد که یک اتفاق ناگوار زندگی عاشقانه و شیرین آن‌ها را دگرگون می‌کند.

هنگامی که عشق میان انسان‌ها قرار می‌گیرد همه چیز دگرگون می‌شود. قلب‌ها به هم پیوند می‌خورد و این آغاز راه پر پیچ و خم دلدادگی است. آن هنگام که تو می‌مانی و عشق راهی جز پیمودن این مسیر دشوار نیست.

راهی که بی‌شک به نور و رستگاری می‌رسد. تو گویی رستگاران همان‌هایی‌اند که به عشق سلام می‌گویند. اتفاقی ناگوار زندگی شیرینی را دگرگون می‌کند. و در این بهبهه تلخی‌ها مردی میان طوفان عشق و حسادت قرار می‌گیرد تا سنجیده شود.
یک سو همسرش با چهره‌ای متلاشی شده و سویی دیگر زنی فریبنده که به عشق بی‌پایان او حسد می‌ورزد. و در این بین باوفابودن چه دشوار است زمانی که وسوسه شیطان بر او سایه می‌افکند.

در بخشی از کتاب صوتی حسادت می‌شنویم:

خورشید مثل همیشه از میون آسمون دودی بالا اومد و ذره‌ذره نورش رو توی هوا پخش کرد. همون آفتاب گرم که زندگی رو برامون آورده بود. زندگی‌ای که ما خیلی وقت‌ها اونقدر گرفتار بودیم که یادمون می‌رفت چقدر باارزشه. و بعد بی‌طاقت و نگرون سروکله‌ام رو یه دستی کشیدم و از توی ماشین در اومدم و یه راست رفتم سمت بیمارستان. باید می‌رفتم پیش مهسا، هر چه زودتر.

کلمات کلیدی: داستان عاشقانه، دانلود داستان، داستان عاشقانه ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه حسادت، دانلود داستان کوتاه حسادت، دانلود داستان کوتاه حسادت برای اندروید، دانلود داستان کوتاه حسادت برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، داستان ایرانی، داستان فارسی، دانلود کتاب صوتی داستان، کتاب گویا، دانلود کتاب صوتی رایگان mp3، داستان صوتی کوتاه، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان صوتی، دانلود رایگان کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، دانلود رایگان کتاب صوتی حسادت، دانلود کتاب صوتی حسادت برای آیفون، دانلود کتاب صوتی حسادت برای اندروید، دانلود داستان کوتاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.