دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی ارزهای دیجیتالی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی ارزهای دیجیتالی

کتاب بررسی ارزهای دیجیتالی به قلم محسن صالحی به معرفی و بیان نکاتی در مورد ارزهای دیجیتالی از جمله امنیت و روش‌های تهیه آن می‌پردازد. چند وقتی است که بحث در مورد ارز‌های دیجیتال به خصوص بیت‌کوین BitCoin بسیار جذاب و داغ است. تا به امروز بیش از ۹۰۰ ارز دیجیتال فعال در دنیا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها سهمی از بازار را تصاحب کرده‌اند. بیت‌کوین اولین ارز دیجیتال بوده است که در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شده است و هم اکنون بیشترین ارزش را در بین سایر ارزهای دیجیتال دارد.

در بخشی از کتاب بررسی ارزهای دیجیتالی می‌خوانید:

تراکنش‌ها چگونه انجام می‌شود؟

همه جزئیات Bitcoin‌ها در Block Chain ذخیره شده است و مادامی که کلیدهای اختصاصی شما (Private Keys) ایمن باشند، جای نگرانی نخواهد بود. اگر قصد داشتید که به شخصی Bitcoin بفروشید، از کلید اختصاصی خود برای ارسال Bitcoin به کلید عمومی یا Public Address شخص مد نظر استفاده می‌کنید. این تراکنش (Transaction) توسط Miner‌ها انجام می‌شود.

روش‌های تهیه ارز دیجیتال

ساده‌ترین روش تهیه ارزهای دیجیتال مانند Bitcoin مراجعه به صرافی‌ها یا خرید مستقیم از فروشنده‌های مختص ارزهای دیجیتال است. پرداخت‌ها جهت خرید Bitcoin عمدتا از طریق کارت‌های اعتباری یا حساب‌های الکترونیکی همانند PayPal انجام می‌شود. مشکلی که اینجا وجود دارد، این است که در حین مبادله کالایی به صورت فیزیکی مبادله نمی‌شود، پس در صورت بروز اختلاف اثبات وجود تراکنش مشکل خواهد بود. هر چند، این مشکل اکنون توسط سرویس‌های مختلف حل شده و برای تراکنش‌ها رسید دریافت می کنید.

کلمات کلیدی: پول دیجیتالی، پول مجازی، ارزهای دیجیتالی، ارز دیجیتالی چیست، ارز دیجیتال چیست، خرید و فروش ارز دیجیتالی، قیمت ارزهای دیجیتالی، خرید آنلاین ارز دیجیتال، انواع ارز دیجیتال، ارز دیجیتال در ایران، بیت کوین چیست، بیت کوین چیست pdf، بیت کوین چگونه کار میکند، آموزش بیت کوین، بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد، بیت کوین bitcoin، Bitcoin،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.