دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چک لیست تولید محتوا بر اساس استانداردهای گوگل

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چک لیست تولید محتوا بر اساس استانداردهای گوگل

کتاب چک لیست تولید محتوا بر اساس استانداردهای گوگل نوشته‌ی نگین حبیب زاده، به آموزش رایج‌ترین نوع تولید محتوا یعنی "متن" می‌پردازد.

دیجیتال مارکتینگ یکی از علوم مبتنی بر وب محسوب می‌شود که تحول بزرگی در کسب و کارهای آنلاین به وجود آورده است. دیجیتال مارکتینگ زیرشاخه‌های مهمی دارد که تولید محتوا یکی از آن‌هاست.

شما در این کتاب الکترونیکی تمام اصول تولید محتوای متنی بر اساس استانداردهای گوگل را فرا خواهید گرفت. این آموزش برای دو دسته از افراد مناسب است. اولین دسته افرادی هستند که با حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ آشنا هستند و تمایل دارند که با اصول تولید محتوا و سئوی آن بیشتر آشنا شوند و دسته دوم افرادی که هیچ گونه آشنایی با این فضا ندارند و قصد دارند با آموزش آن کسب درآمد کنند.

کلمات کلیدی: آموزش تولید محتوای سایت، نحوه تولید محتوا برای سایت، انواع محتوا، آموزش تولید محتوا، تولید محتوای دیجیتال pdf، دانلود رایگان آموزش تولید محتوای الکترونیکی، دانلود آموزش تولید محتوا، آموزش تولید محتوا رایگان، تولید محتوای دیجیتال، digital content، تولید محتوای دیجیتال چیست، تولید محتوا چیست، چگونه تولید محتوا کنیم، روش های تولید محتوا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.