دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب محتوای دیجیتال از تولید تا انتشار

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب محتوای دیجیتال از تولید تا انتشار

کتاب محتوای دیجیتال از تولید تا انتشار به قلم محمدهادی بیات به معرفی و بررسی مواردی اعم از "تولید محتوا، چهار مرحله اصلی بازاریابی محتوا، تاکتیک‌های ایده‌یابی و راهکارهایی برای مدیریت محتوا در شبکه‌های اجتماعی" می‌پردازد.

تولید محتوا چیست؟

محتوا یکی از ابزار‌های انتزاعی است که به صورت مستقیم یا غیر‌مستقیم با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. در بحث تولید محتوا سایت‌هایی موفق عمل می‌کنند که احتمام به تولید محتوا الکترونیکی کاربرپسند برای مخاطبان‌شان می‌ورزند و هم‌زمان محتوایشان برای موتور‌های جستجو بهینه باشد. به عبارتی هم کاربردی برای مخاطبان است و هم مورد پسند گوگل باشد.

تولید محتوا با توجه به افزایش رقابت در حوزه‌های کاری؛ به کلی دگرگون شده است. نویسندگان سایت‌ها و متخصصان بازاریابی محتوا در صددند تا محتوای منحصر به فرد و باکیفیتی را برای ارتباط موثر با کاربران وب‌سایت‌ها، تولید کنند. روش‌های مختلفی برای تولید Content حرفه‌ای وجود دارد. تولید هر مقاله یا محتوایی مثل سایر کار‌های آکادمیک و علمی در چند مرحله صورت می‌گیرد و کارشناسان تولید کانتنت در سراسر جهان به ویژه در کشور‌های اروپایی روش‌های متنوعی را برای این کار بر می‌گزینند.

در بخشی از کتاب محتوای دیجیتال از تولید تا انتشار می‌خوانیم:

برای تشکیل تیم تولید محتوا به چه کسانی با چه تخصص‌هایی نیاز دارید؟

١- ترکیب فوتبالی تیم مدیریت محتوا (استراتژیست):
شما به فردی نیاز دارید که بتواند محتوای شما را بنویسد. یک استراتژیست خوب می‌تواند تلاش‌های بازاریابی محتوای شما را بررسی کند، آن را با چیزی که می‌خواهید بدان دسترسی داشته باشید مقایسه نماید و استراتژی را برای پر کردن خلاها و دسترسی به اهداف ایجاد کند. بسته به مقیاس کاری شما، استراتژیست محتوا می‌تواند تمامی پژوهش‌های قبل از تولید، همچون ایجاد پرسوناها و نیز استراتژی تحریریه، مانند نوشتن راهنمای سبک و برند را انجام دهد. این افراد می‌توانند نقش مشاور را داشته باشند و در برخی از موارد برای تغییر استراتژی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۲- نویسنده محتوا (نویسنده / روزنامه نگار / شاعر):
نویسندگان اغلب نیروهای با خلاقیت بالا هستند که در تیم محتوا حضور دارند. این‌ها افرادی هستند که می‌توان برای به دست آوردن ایده‌های خلاقانه و کسب جادوی داستان‌سرایی به هنگام نوشتن محتوا از آن‌ها استفاده کرد. باید از افرادی استفاده نمایید که با موضوع کاری شما آشنا هستند و می‌توانند کسانی که مطلب را می‌خوانند را تحت تاثیر خود قرار دهند. برای این‌که یک نویسنده خوب در شرکت داشته باشید لازم نیست نیروی کار اضافی استخدام نمایید. زمانی که می‌خواهید فردی را استخدام کنید به این فکر کنید که به یک فرد همه‌ تن حریف نیاز دارید.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان آموزش تولید محتوای الکترونیکی، تولید محتوای دیجیتال، digital content، تولید محتوای دیجیتال چیست، تولید محتوای دیجیتال pdf، تولید محتوا چیست، چگونه تولید محتوا کنیم، روش های تولید محتوا، آموزش تولید محتوای سایت، نحوه تولید محتوا برای سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.