دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی لوکا دزده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی لوکا دزده

داستان کتاب صوتی لوکا دزده اثر ماسیمو بونتمپلی از جایی شروع می‌شود که فردی مشهور به "لوکا دزده" در شبی ابری از پنجره‌ی اتاقک روی شیروانی خانه‌ای وارد آن می‌شود تا دزدی درجه یکی را انجام بدهد...

ماسیمو بونتمپلی (Massimo Bontempelli) نویسنده، شاعر، روزنامه‌نگار، آهنگساز، نمایشنامه‌نویس و رمان‌نویس اهل ایتالیا بود. او از جمله نویسندگانی بود که در گسترش و پیشرفت سبک ادبی مرسوم به رئالیسم جادویی تاثیرگذار بود.

زندگی سیاسی ناموفقش تا حدی بر فعالیت ادبی او سایه انداخت. با این وجود در دهه آخر عمرش توانست جایزه استرگا، معتبرترین جایزه ادبی ایتالیا را به دست آورد. «بون تم پلی» معتقد است که نویسنده به هیچ وجه نباید جلوی تخیل خود را بگیرد و ذره ای از آن را سانسور کند و عینیت  این حرف را می توان به خوبی در رمان آدم‌ها در گذر زمان مشاهده کرد.

در قسمتی از کتاب صوتی لوکا دزده می‌شنویم:

دیگر کار خودش را کرده بود لوکا با کیسه‌ای پر، رویی خشنود، لحظه‌ای به آسمان در حال صاف شدن نگاه کرد و سپس پشت بام را. سکوت و خلا همه‌ی دنیا را در بر گرفته بود، گویی در دنیا هیچ‌کس نبود به غیر از لوکای روی پشت بام. لوکای نزدیک به آسمان، پیام کمرش خستگی بود و پیام قلبش آرامش، دیگر لزومی نداشت از چیزی بترسد.

کلمات کلیدی: Massimo Bontempelli، کتاب صوتی لوکا دزده، داستان کوتاه لوکا دزده، کتاب گویا لوکا دزده، دانلود کتاب صوتی لوکا دزده، داستان کوتاه صوتی لوکا دزده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.