دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لذت اتوکد - سطح ۱

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لذت اتوکد - سطح ۱

کتاب لذت اتوکد - سطح ۱ به قلم محمد معظمی ضمن معرفی این نرم‌افزار پرکاربرد، به آموزش نحوه‌ی کار با آن به‌صورت مقدماتی و گام به گام می‌پردازد.

اتوکد (AutoCAD) نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است و کاربران در این نرم‌افزار امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.

نرم افزار AutoCAD یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای طراحی‌های دو و سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است. در واقع، وجود عبارت CAD در نام این نرم‌افزار مخففی از عبارت Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم‌افزار است. البته در منابع مختلف دیگر CAD را به‌عنوان کلمه اختصاری عبارت Computer Aided Drafting و به معنای ترسیم فنی به کمک نرم‌افزار نیز معرفی کرده‌اند.

به زبان ساده بگویم، به‌جای اینکه یک شی را با خط‌کش یا دست بکشید، با اتوکد همان را به‌صورت دقیق و سریع، با رایانه ترسیم می‌کنید.

این نرم افزار به مهندسان این امکان را می‌دهد تا بتوانند ایده‌های ذهنی خود را پیاده‌سازی کرده و با کمک ابزار ترسیم آزاد سه بعدی، به طراحی و مستند‌سازی هوشمند محصولات خود بپردازند. طیف قابلیت‌های این نرم افزار تا حدی گسترده است که محدود به یک رشته و صنعت خاص نمی‌شود و تقریبا در تمامی امور طراحی و ترسیم مدل‌های سه بعدی در رشته‌های الکترونیک، عمران، معماری، نقشه‌کشی و مدل‌سازی کاربرد دارد.

کلمات کلیدی: اتوکد، اتوکد چیست، معرفی نرم افزار اتوکد، اتوکد آموزش، تاریخچه اتوکد، کاربرد اتوکد، AutoCAD، تحقیق درباره نرم افزار اتوکد، اتوکد آموزش، اموزش نرم افزار اتوکد، آموزش اتوکد pdf، جزوه آموزش اتوکد، دانلود رایگان آموزش اتوکد، آموزش تصویری اتوکد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.