دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW (مقدماتی و پیشرفته)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW (مقدماتی و پیشرفته)

کورل‌دراو (CorelDRAW) یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیکی بُرداری است، که بدست بنگاه کورل در شهر اتاوای کانادا ساخته و بازاریابی شد. کورل دراو که معمولاً برای طراحی و کمتر برای ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد، از هر دو مد برداری و پیکسلی پشتیبانی می کند.
کورل‌دراو نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت های ویرایش عکس این نرم افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می باشند.

کلمات کلیدی: آموزش Corel Draw، آموزش حرفه ای نرم افزار کورل دراو، آموزش طراحی با CorelDRAW، آموزش طراحی در رایانه، آموزش تصویرگری، آموزش کشیدن وکتور در رایانه، Learning Corel Draw، Corel DRAW Taturial،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.