دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صفر تا صد کسب درآمد از گرافیک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صفر تا صد کسب درآمد از گرافیک

کتاب صفر تا صد کسب درآمد از گرافیک نوشته امیرحسین کمالی راه‌ها و راهکارهایی را برای کسب درآمد از طریق طراحی با نرم افزارهای از قبیل فتوشاپ کورل و افترافکت را بیان می‌کند.

افرادی که دستی در کار دارند، می‌دانند که کارهای گرافیکی حرفه‌ای قدر و قیمت زیادی دارند. یک لوگوی بسیار خوب و حرفه‌ای، ممکن است قیمتی بیشتر از یک میلیون تومان داشته باشد. یعنی یک گرافیست حرفه‌ای با طراحی یک لوگو، ممکن است به اندازه یک ماه کار صبح تا شب یک کارمند، درآمد کسب کند. طبیعتا افرادی که به این سطح می‌رسند که هم مهارت زیادی دارند و هم واقعا به کار گرافیک علاقه دارند. این مساله باعث خلاقیت دوچندان آن‌ها می‌شود.

آشنایی خوب با طراحی کارهای گرافیکی و دانستن نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ Photoshop، کورل دراو CorelDRAW و … زمینه‌های کاری بسیاری برای شما فراهم می‌کند. از طراحی کارت ویزیت و انواع بروشور تا طراحی و صفحه‌آرایی کتب و مجلات، ساخت لوگو، مشاوره برای طراحی وب و انواع قالب‌های وب‌سایت‌ها …

کلمات کلیدی: درآمد از فتوشاپ، درآمد گرافیست، شغل های مرتبط با رشته گرافیک، چگونه با فتوشاپ کسب درامد کنیم، بازار کار نرم افزار فتوشاپ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.