دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسرار جذب ثروت با قانون جذب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسرار جذب ثروت با قانون جذب

تا زمانی که خود شما دست به کار نشوید واقدامی انجام ندهید ، همچنان خبری از ثروت وموفقیت مالی نخواهد بود و از اینکه نمی توانید به اهداف و آمال و آرزو های خود جامه ی عمل بپوشانید رنج خواهید برد، آیا واقعا وقت آن نرسیده که دست به کار شوید و کاری برای آینده مالی تان انجام دهید؟

ژن شما برای قدرتمند شدن است و زندگی الهام بخش شما، برای هر جنبه از زندگی شما در این کتاب عنوان شده است، شما همه چیز در مورد آن خواهید آموخت:

بله، شما می توانید با پول خودکفا شوید.

این واقعا یک احساس بزرگ است که به کس دیگری برای نیازهای مالی خود وابستگی نداشته باشید و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد. اما اگر مراحل را درست پیش ببرید، این کار بسیار دست یافتنی است.اگر شما ابزاری برای طرز فکر میلیونری ندارید، رسیدن به هر نوع موفقیت و یا آموزش دیگران برای  چگونگی دستیابی به آن دشوار خواهد بود. به همین دلیل برای شما تحقق بخشیدن به ارزشی که من اکنون آن را ارائه می کنم، بسیار مهم است.

کلمات کلیدی: قانون جذب، موفقیت در کسب و کار، درآمدزایی، ثروتمند شدن، پولدار شدن، جذب ثروت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.