دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معمای ثروت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معمای ثروت

کتاب معمای ثروت نوشته جمال پورمینه به بررسی مغز انسان‌ها می‌پردازد. مغز انسان به هر چیزی توجه کند عملکرد مغز بر اساس آن موضوع سیگنال‌هایی را طبق اصل انحصاری پاولی در گستره‌ی جهانی هستی منتشر خواهد کرد و در مدار آن موضوع یا آن فکر خواهد افتاد که به دنبال آن شرایط، موقعیت‌ها، ایده‌ها و افرادی را می‌بیند که او را در آن مدار نگاه خواهد داشت.

مغز انسان هرگز نخواهد گذاشت شخص دسترسی به منابع و اطلاعات سایر مدارها را داشته باشد بنابراین شما اگر به چیزهایی که می‌خواهید توجه کنید آن‌ها را در زندگی خودتان می‌بینید و اگر به ناخواسته‌هایتان توجه کنید دقیقا در مدار آن ناخواسته‌ها قرار می‌گیرید و این موارد را در زندگی خودتان خواهید دید.

اگر شما در طول روز از اوضاع و شرایط موجود زندگی خودتان مانند شرایط اقتصادی و تورم یا بیکاری شکایت دارید و در مورد آن حرف می‌زنید بدون اینکه بدانید توجه شما و عملکرد مغز شما در مدار تورم، بیکاری و شرایط بد اقتصادی قرار گرفته است و لذا باید یاد بگیرید که مسئله توجه بسیار ریز است و باید همیشه در حال مراقبه باشید مثلا اگر صبح به سر کار می‌روید و در فکر این هستید که ممکن است جای پارک برای ماشین نتوانید پیدا کنید بلافاصله فکر و توجه خودتان را معطوف یک چیز دیگری مانند درختان آسمان، اهدافتان، ثروت‌های بی‌شمار جهان، ثروتمندانی که خیلی آسان ثروت کسب می‌کنند و خداوندی که همیشه در قرآن کریم می‌فرماید به شما وعده ثروت و فزونی می‌دهم توجه کنید و احساس امنیت، شادی و نشاط در خودتان ایجاد کنید و سپاسگذار و عاشق خداوندگارتان باشید این دقیقا اجرای پروسه توجه در رسیدن به ثروت‌های بی‌شمار برای شما است و شاید باورتان نشود که با سرعت سرسام آوری شرایط تعویض و انتقال مدار ذهن خودتان را فراهم می‌کنید لذا مهم‌ترین قانون طلایی جهان هستی این است که اتفاقات خوب را احساسات خوب به وجود می‌آورند و اتفاقات تلخ را احساسات بد به وجود خواهند آورد.

دوستان شاید باورتان نشود دلیل اینکه ثروتمند نیستید، خانه لوکس و ماشین گران قیمت زیر پاهایتان نیست، دغدغه مالی ملکه ذهنتان شده است به این دلیل است که توجه شما به مواردی است که ارتعاشاتی را از مغز ساطع می‌کند و باعث می‌شود شما در مدار فقر و بی پولی نگاه دارد و اصلا هم مهم نیست چه اندازه تلاش میکنید یا در چه شغلی فعالیت دارید تو ثروتمند نخواهی شد به دلیل اینکه اساس پول و موضوع پول تلاش یا شغل خاص نیست بلکه اساس پول یک موضوع کاملا ذهنی است و میزان درآمد ماهیانه تو تا 98% به ذهن بستگی دارد و 2% تلاش جسمی میخواهد این قانون این جهان است چه دوست داشته باشیم آن را بپذیریم و چه آن را نپذیریم بنابراین امکان ندارد شما به چیزبدی توجه کنید و آن را از زندگی خودتان بیرون کنید بلکه با هر توجه شما به ناخواسته هایتان آن را به زندگی خودتان وارد می کنید و مدار فعلی خود را تقویت می‌کنید.

کلمات کلیدی: راه های ثروتمند شدن، بزرگترین راز ثروت، روش های جذب سرمایه، راز پول درآوردن، ثروتمند شدن، ضمیر ناخودآگاه، ضمیر خودآگاه، آموزش ثروتمند شدن، قانون جذب، روش های پولدار شدن، پولدار شدن، کسب ثروت در ایران، روانشناسی ثروت، کسب درآمد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.