دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برنامه رشد فردی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برنامه رشد فردی

کتاب الکترونیکی رایگان"برنامه رشد فردی" به شما کمک میکند تا بتوانید یک برنامه راهبردی، ساخت یافته و هماهنگ را در زندگی خود طرح ریزی و اجرا کنید و به پیشرفت های فوق العاده و چشمگیر دست یابید. این برنامه شامل نه مرحله ی رسالت، تحلیل، نقشه، کارت، همسویی، فعالیت، پایش، ارزیابی، و تغییر در زندگی است.

برنامه رشد فردی به شما میگوید که شما چطور بتوانید برنامه ای را طرح ریزی کنید که در پنجاه سالگی غبطه ضایع شدن زندگی خودتان را نخورید و همواره در مسیر رشد و کمال قرار داشته با شید. بنابراین، از اینجا آغاز کنیم که خیلی وقت ها وقتی حرف از تغییر یا موفیت زده میشود قوانین و اصول زیادی به ذهن ما میرسد، مثل قانون جذب، مثل هدف گذاری، مثل پشتکار و تلاشی که باید انجام بشود یا بسیاری از قوانین و اصولی که معمول از کتاب ها، نوشته ها و نکات یا خیلی از نوارها یا فایل هایی که ما گوش میدهیم آنها را بارها گفته اند یا کتاب های زیادی در این مورد خوانده ایم....

کلمات کلیدی: برنامه رشد فردی، قانون جذب، موفقیت در زندگی، رسیدن به هدف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.