دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان قصر متروکه خون آشام (جلد اول)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان قصر متروکه خون آشام (جلد اول)

کتاب رمان قصر متروکه خون آشام (جلد اول) اثری جذاب و ترسناک به قلم مریم دغاغله است.

آلیس زن جادوگریست که برای محافظت از دخترش "ماریا" در برابر "جی" سرگروه گرگینه‌ها، او را به دوست خون آشام و قدیمی‌اش "ربکا" می‌سپارد؛ ربکا او را به قصر متروکه‌ای می‌برد که در واقع پناهگاه خون آشام‌هاست. ماریا در آن‌جا با حکمران سنگدل قصر آشنا می‌شود و ناخواسته اتفاقاتی بین آن‌ها می‌افتد که این خود آغاز ماجراست...

در بخشی از کتاب رمان قصر متروکه خون آشام (جلد اول) می‌خوانیم:

وقتی آلیس حرفش را تمام کرد گفت: نمی‌دونم این درخواستی که ازت می‌کنم درسته یا نه اما امیدوارم به خاطر دوستت که چیزی به مردنش نمونده درخواستش رو قبول کنی، بعد از مرگ شوهرم، ماریا تمام زندگیه منه و من نمیتونم بدبختیش رو ببینم.

ادامه دادن حرف‌ها برایش سخت شده بود چون بغضی بزرگ در گلویش نشست ولی با سماجت ادامه داد: ازت می‌خوام ببریش، از اینجا دورش کنی نذار بمونه، من بهت اعتماد دارم که مواظبشی این تنها خواهشمه… دیگر نتوانست حرف بزند، گریه کرد و اشک‌هایش از گونه‌های چروکش جاری شدند.

ربکا با ناراحتی به او نگاه کرد صورتش مانند کسانی بود که می‌خواهند بزرگترین تصمیم عمرشان را بگیرند، اما بعد از چند لحظه صورتش مصمم بود، شانه‌های آلیس را گرفت و به او گفت: گریه نکن.. باشه می‌برمش با اینکه می‌دونم کار سختیه ولی انجامش می‌دم قول می‌دم.

کلمات کلیدی: دانلود رمان ایرانی، رمان ایران، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان قصر متروکه ی خون آشام، ترسناک رمان، دانلود pdf رمان قصر متروکه خون آشام جلد اول، دانلود رمان قصرمتروکه ی خون آشام، رمان قصر متروکه ی خون آشام، رمان قصرمتروکه ی خون آشام، رمان خون آشام، دانلود رمان ترسناک، رمان ترسناک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.