دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم

قاسم نصیرزاده در کتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم داستان زندگی خود را بازگو می‌کند که از چه طریقی و به کمک چه تمرین‌هایی اعتماد به نفسش را بیشتر کرده است‌.

مهم‌ترین عامل موفقیت و پیشرفت، اعتماد به نفس می‌باشد و در واقع، کلید اصلی تمام موفقیت‌های بشر محسوب می‌شود. هر چه موفقیت‌های بزرگ‌تری بخواهید باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. همه‌ی شما در کودکی به خاطر سرزنش‌ها، تحقیرها و برچسب‌هایی که از طرف خانواده و جامعه به شما زده شده است اعتماد به نفستان را از دست داده‌اید؛ به همین دلیل نقطه‌ی شروع تغییر شرایط، پیشرفت و موفقیت، ساختن اعتماد به نفسی قوی می‌باشد.

نسخه کامل کتاب با توضیحات جامع و بسیار کاربردی درباره‌ی تمامی راهی که نویسنده طی کرده است به زودی انتشار خواهد یافت.

در بخشی از کتاب چگونه اعتماد به نفسم را افزایش دادم می‌خوانیم:

ذهن انسان به گونه‌ای است که بیشتر اتفاقات تلخ و شکست‌ها را یادآوری می‌کند. به خودتان نگاه کنید، چقدر از اتفاقات گذشته را یادتان هست و ذهنتان چقدر از آن‌ها را بزرگنمایی می‌کند؟ شک ندارم اگر همین الآن از شما بخواهم که اشتباهات و شکست‌های گذشته را بنویسید، شاید تعداد زیادی برگه لازم داشته باشید؛ اما اگر به شما بگویم موفقیت‌هایتان را چه کوچک و چه بزرگ یادداشت کنید شاید به یک برگه هم احتیاج نداشته باشید. امتحان کنید!

حالا که اینطور است باید خودمان آگاهانه یادآوری کنیم، بنویسیم یا بگوییم که چه موفقیت‌هایی داشته‌ایم. من این کار را هر روز انجام می‌دهم. یک کاغذ برمی‌دارم و از موفقیت‌های کوچک و بزرگ می‌نویسم.

کلمات کلیدی: آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، مهارت افزایش اعتماد به نفس، آموزش تقویت اعتماد به نفس، رمز اعتماد به نفس، موفقیت در زندگی، راهنمای موفقیت، موفقیتهای فردی، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، خودسازی، آموزش خودباوری، تغییر در خود، تغییر رفتار، تغییر زندگی، اعتماد به نفس pdf، کتاب اعتماد به نفس pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.