دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روش تغییر باور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روش تغییر باور

کتاب روش تغییر باور تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به شما در تغییر تفکر و زندگیتان کمک می‌کند.

روش تغییر باور یکی از مهم‌ترین کارهای زندگی شماست. هر چقدر درباره باور مثبت و ساختار باور بدانیم، بهتر از هر زمانی می‌توانیم تغییر باور را درک کنیم و از تأثیر این روش در زندگی استفاده کنیم. وقتی ما قبول داشته باشیم که یک مورد در زندگی ما می‌شود، یعنی ما باور به شدن آن داریم و اگر باور به نشدن یک موضوع داشته باشیم، آن موضوع را در زندگی تجربه می‌کنیم. در واقع ما با باورهایمان تعیین می‌کنیم که زندگی‌مان در چه جنبه‌ای پیش برود. 

در کتاب روش تغییر باور مباحث زیر بررسی می‌شود:

روش‌های تغییر باور کدامند؟
چگونه روش تغییر باور را بیاموزیم؟
اولین روش تغییر باور چیست؟
بررسی انتظارات از باور و تکرار آن
چرا انتظارات از باورها را بشناسیم؟
بررسی ساده برای تکرار باور
چگونه از باورهای پایه‌ای شروع کنیم؟

کلمات کلیدی: روانشناسی برای زندگی بهتر، کتاب روانشناسی در زندگی، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، تغییر زندگی، نکته هایی برای زندگی بهتر، موفقیت در زندگی، علم روانشناسی، کتاب روانشناسی، آشنایی با روانشناسی، کتاب pdf رایگان، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر باورهای ذهنی، تغییر و تحول در زندگی، ایجاد تغییر در زندگی، تغییر نگرش به زندگی، pdf روانشناسی عمومی، دانلود کتاب روانشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.