دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید - Android

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید - Android

کتاب آموزش برنامه نویسی مقدماتی اندروید - Android نوشته‌ی مهرداد جاویدی، به شما یاد می‌دهد که چطور ابزار مورد نیاز را بر روی کامپیوتر نصب کنید و آماده شوید تا برنامه نویسی برای اندروید را شروع کنید. 

خوشبختانه شروع کار برای برنامه نویسی اندروید بسیار راحت است. حتی نیاز نیست که یک موبایل اندروید داشته باشید. فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید که SDK را بر روی آن نصب کنید و یک ایمولاتور موبایل.

کیت توسعه نرم‌افزاری (Software development kit) اندروید قابل نصب بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک OS X می‌باشد. بدیهی است اپلیکیشنی که ساخته می‌شود قابل استفاده بر روی تمامی محصولات مبتنی بر اندروید خواهد بود. قبل از اینکه شروع به برنامه‌نویسی کنید احتیاج است تا جاوا، محیط توسعه (IDE) و کیت توسعه نرم‌افزار را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان pdf، دانلود برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی اندروید چیست، چگونه برنامه نویس اندروید شویم، برنامه نویسی اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی موبایل، برنامه نویسی برای اندروید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.