دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید برای برنامه نویسان تحت وب با استفاده از Mosync framework

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید برای برنامه نویسان تحت وب با استفاده از Mosync framework

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید برای برنامه نویسان تحت وب با استفاده از Mosync framework نوشته‌ی میلاد فشی، به بررسی اندروید می‌پردازد و تمامی نکات کاربردی برنامه نویسی آن را یاد می‌دهد.

برنامه نویسی برای گوشی‌های اندروید دو شیوه است:‬

‫شیوه اول برنامه نویسی ‪ Native‬اندروید است. با استفاده از زبان جاوا برای‬ ‫اندروید برنامه می‌نویسید. در فصول اول، دوم و سوم مبانی ابتدایی و اولیه‬ ‫برنامه نویسی به این روش را توضیح داده شده است. اگر دوست دارید فقط برای‬ ‫اندروید برنامه بنویسید و به تمام ویژگی‌های سخت افزاری گوشی اندروید‬ ‫دسترسی داشته باشید از این روش استفاده کنید و فقط این فصول را برای‬ ‫آشنایی اولیه بخوانید و بعد سراغ کتاب‌های متوسط و پیشرفته بروید. 

‫شیوه دوم برنامه نویسی برای اندروید اصطلاحاً ‪Mobile Web Application‬‬ ‫است که از فصل چهارم به بعد به این شیوه پرداخته شده است. تسلط میلاد فشی روی این شیوه‬ ‫است و مزیت این شیوه برنامه نویسی ‪ Cross Platform‬است. شما با یک بار‬ ‫کدنویسی میتوانید برنامه خود را بر روی اندروید و ‪ iOS‬و ‪windows‬‬ ‫‪ phone‬اجرا کنید. اما عیب این روش این است که برنامه شما به تمامی‬ ‫ویژگی‌های سخت افزاری گوشی دسترسی ندارد و این سبک برای نوشتن‬ ‫برنامه‌های سیستمی که خیلی با سخت افزار در ارتباط است اصلا مناسب‬ ‫نیست. ولی برای برنامه‌های کاربردی مناسب است. ‬

کلمات کلیدی: برنامه نویسی تحت وب، Mosync framework، آموزش برنامه نویسی اندروید، اندروید، آموزش اندروید، برنامه نویسی اندروید تحت وب، آموزش برنامه نویسی، تاریخچه اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان، آموزش برنامه نویسی رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.