دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مبانی ترمودینامیک در پایتون - جلد اول

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مبانی ترمودینامیک در پایتون - جلد اول

کتاب مبانی ترمودینامیک در پایتون - جلد اول تالیف علی زین الدینی، یکی از کتاب های مورد استفاده برای محققان شیمی و علاقه‌مندان حوزه برنامه نویسی پایتون است. در این اثر سعی شده است تا مبانی ترمودینامیک در قالب کدهای برنامه‌نویسی پایتون در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

در جلد اول درمورد معادلات حالت و ضریب فعالیت بحث شده است و با استفاده از کتابخانه Thermo در پایتون این مباحث به زبان برنامه نویسی جهت محاسبات بهتر کد نویسی گردیده است.

کلمات کلیدی: آموزش نصب پایتون رایگان، نصب پایتون، برنامه نویسی پایتون، زبان برنامه نویسی پایتون، آموزش برنامه نویسی پایتون، محیط برنامه نویسی پایتون، کاربرد زبان برنامه نویسی پایتون، آموزش زبان برنامه نویسی پایتون، آموزش پایتون pdf، کتاب آموزش پایتون رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.