دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کیک تولد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کیک تولد

کتاب کیک تولد به قلم دانیل لاینز به رشته‌ی تحریر درآمده است.

دانیل لاینز متولد ماساچوست آمریکا، سال ۱۹۶۰ است. در چارلستون، ماساچوست زندگی می‌کند. لیونز روزنامه نگار مستقلی است که داستان هم می‌نویسد و مجموعه داستان کوتاه، آخرین مرد خوب (۱۹۹۳)، که داستان " کیک تولد" نیز از آن گرفته شده، و رمان "روزهای سگی" (۱۹۹۸) را منتشر کرده است. درباره مجموعه "آخرین مرد خوب" گفته شده داستان‌های لاینز علی‌رغم نگاه تاریکی که به شخصیت‌هایش دارد، خواننده را با حسی ماندگار از رستگاری، و با اعتقاد به قدرت روحی بشر برای بقا و اشتیاق برای خوب بودن به تأمل وامیدارد.

در بخشی از کتاب کیک تولد می‌خوانیم:

دست‌های لوچیا شروع به لرزیدن کردند. حرف‌هایی را که دکتر درباره عصبانیت بهش گفته بود یادش آمد؛ ولی این قضیه بیش از حد عصبی‌اش کرده بود.
«هر هفته من کیک خودم را می‌خرم. چند سال است که این کار را می‌کنم؟ و حالا سر و کله این پررو پیدا شده و تو می‌خواهی کیک من را به او بدهی؟»
«لوچی.» لورنزو دست‌هایش را مثل یک پسر بچه از هم باز کرد. «عصبی نشو. خواهش می‌کنم، لوچی»
لوچیا با انگشت روی سینه‌اش زد. نه. به من نگو لوچی. اسم من لوچیاست.»
لورنزو گفت: «خواهش می‌کنم، لوچی.»
این قدر نگو "خواهش می‌کنم، لوچی." مثل انگلیسی‌ها حرف نزن. من ایتالیایی‌ام.»
لورنزو گفت: «امشب شیرینی شکری یا چند تا کانولیس بهت می‌دهم. همین الان پختمشان. خیلی خوشگل‌اند.»
«من هفته‌ای یک دفعه می‌آیم این جا و کیک نیکو را می‌خرم.»
لورنزو سرش را کج کرد. انگار می‌خواست چیزی بگوید ولی حرفی نزد. باز چند لحظه صبر کرد.

کلمات کلیدی: داستان نوجوان، دانلود داستان کوتاه، دانلود کتاب الکترونیکی، دانلود pdf کیک تولد، داستان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان خارجی ترجمه شده، داستان خارجی، دانلود داستان کوتاه خارجی، دانلود کتاب پی دی اف، داستان کوتاه، داستان کوتاه، داستان نوجوان، دانلود کتاب داستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.