دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جادوی امواج صوتی

  • موضوع: کتاب‌های علمی
  • ۳۰ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶
  • ۵۳۷۰ بازدید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جادوی امواج صوتی

کتاب جادوی امواج صوتی درباره‌ی ذهن انسان است. جایی که ذهن ابراز وجود کند عقل درمانده می‌شود. عقل بدون دلیل نمی‌تواند باور و عمل کند، ولی ذهن فقط با کمی اراده، همه چیز می‌سازد. حتی بی‌دلیل و غیرقابل اثبات.

از عقل به شکل محدود و در حد معادلات می‌توان برداشت نمود، حال آنکه ذهن فقط کافیست که در ارتعاشی مناسب آن خواسته را تصور کند. هر تصوری، برای ذهن شدنی و ساختنی است. با ارسال و نفوذ ارتعاش و فرکانس‌های خاص، می‌توان از ذهن نتایجی غیر قابل باور دریافت نمود.

نیروی درمانی صدا اولین بار به وسیله پزشکان در اواخر قرن نوزدهم شناخته شد. گفته می­شود، ارتعاشات صوتی با موج‌هایی در فرکانس‌های مختلف در اعمال معین فیزیولوژیکی و هیجانی، مانند ضربان قلب و تنفس تأثیرگذار هستند. حتی صوت‌هایی در فرکانس‌های مافوق میزان شنوایی گوش انسان (آستانه شنوایی) می‌توانند بر روی ما تأثیر داشته باشند. درمانگر‌ها از شیوه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند و با یک صدا یا وسایل موزیکال یا الکترونیکی برای تولید امواج صوتی، که آن‌ها مدعی هستند، تعادل را به بدن بر می‌گرداند و خود التیامی را افزایش می‌دهد کار می‌کنند.

کلمات کلیدی: ذهن، فرکانس امواج، امواج صوتی، صوت درمانی، علم صوت درمانی، امواج صوتی کاهش وزن، تاریخچه درمان با امواج صوتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.