دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی برنامه‌ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه - فصل چهارم - قسمت اول

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی برنامه‌ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه - فصل چهارم - قسمت اول

تاب صوتی برنامه‌ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه - فصل چهارم - قسمت اول تألیف شهریار مرزبان، به بررسی مدیتیشن و مراقبه‌ی دم و بازدم فقط با شماره‌ی یک و دو می‌پردازد.

محتوای این کتاب صوتی از بخش‌های مختلف چندین کتاب چند صد صفحه‌ای انتخاب شده است و به صورت کاملاً کاربردی و ساده مسائل مربوط به ضمیر ناخودآگاه را توضیح می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی برنامه‌ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه فصل چهارم - قسمت اول می‌شنویم:

سه تا چهار ثانیه هوا را توسط بینی به داخل شش‌ها بکشانید. کمی مکث کنید، با شماره‌ی دو بازدم را انجام دهید و سه تا چهار ثانیه هوا را به آرامی توسط بینی و دهان از شش‌ها خارج کنید. تمرکز فقط روی جریان هوا باشه. اگر ذهنتان منحرف شد فقط با ملایمت ذهن را به تنفس بازگردانید. این کار را چند دقیقه تکرار کنید.

کلمات کلیدی: مهارت­های ذهنی، تقویت ذهن، دانلود کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه، قدرت ذهن، ضمیر ناخودآگاه انسان، کتاب ضمیر ناخودآگاه، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه صوتی، دانلود رایگان برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، آموزش مدیتیشن، آموزش مدیتیشن و مراقبه، قدرت ضمیر ناخودآگاه، آشنایی با ضمیر ناخودآگاه، ارتباط با ضمیر ناخودآگاه، دانلود فایل صوتی برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، شناخت ذهن، تقویت ضمیر ناخودآگاه، ذهن، کنترل ذهن، توانایی های ذهن، ضمیر ناخودآگاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.