دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای ورزش در محل کار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای ورزش در محل کار

کتاب راهنمای ورزش در محل کار نوشته‌ی راشین گوهرشاهی، به توصیف بعضی از حرکات مفید برای حفظ سلامتی در محل کار، همراه با تعدادی تصاویر آموزشی پرداخته است.

ورزش‌های محیط کار، معروف به ورزش‌های پشت میزی و حرکت‌های ساده‌ای هستند که به منظور جلوگیری از بروز دردهای استخوانی و عضلانی ناشی از بی‌حرکتی طولانی مدت در کارمندان طراحی شده است. آموزش حرکات متداول یوگا و حرکات کششی در محل کار به افراد شاغل و همچنین بعضی از ورزش‌های ساده حرکتی می‌تواند در افزایش میزان سلامت و ارتقای عملکرد آنان به نحو چشمگیری موثر باشد. در عین حال توصیه می‌شود افرادی که به هر نحوی دچار کم تحرکی و عدم فعالیت حرکتی مناسب طی ساعات طولانی در روز هستند؛ اعم از افراد شاغل، دانشجو، کارگران کارخانه‌ها و افراد پشت میز نشین و حتی زنان خانه دار، از این ورزش‌های سبک برای افزایش سلامتی و شادابی خود به صورت مناسب در طول یک روز بهره گیرند.

کلمات کلیدی: ورزش در محل کار، ورزش، آموزش ورزش در محل کار، راهنمای ورزش در محل کار، حرکات ورزشی، آموزش حرکات ورزشی، حرکات ورزشی pdf، انواع ورزش pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.