دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خودآموز آسان کار با فتوشاپ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خودآموز آسان کار با فتوشاپ

علی سجادی در کتاب خودآموز آسان کار با فتوشاپ، این نرم‌افزار را به شیوه‌ای متفاوت آموزش می‌دهد. شیوه‌ای که در آن پس از خواندن مطالب کتاب بتوان به تعامل با رابط کاربری فتوشاپ پرداخت. در این کتاب از طرح مطالب خسته کننده و کلیشه‌ای پرهیز شده و در نگارش، صفحه‌آرایی، ویرایش و اولویت‌بندی ارائه‌ی مطالب، نهایت وسواس به خرج داده شده است.

فتوشاپ یکی از محصولات شرکت ادوبی (Adobe) است که برای سیستم‌عامل‌های Windows و Mac و به تازگی سیستم‌عامل‌های موبایل Android و iOS ارائه شده است. ابزارهای قدرتمند در عین سادگی و همچنین آسانی فتوشاپ این نرم‌افزار را از بعد از انتشار نسخه‌ی 7  خود به شهرت زیادی رساند. تا حدی که این روزها لفظ فتوشاپ دیگر برای هیچ‌کس، حتی کسانی که با مفاهیم کلی رایانه هم آشنایی ندارند ناشناخته نیست و گاهی اوقات به اشتباه به ویرایش عکس، فتوشاپ می‌گویند. در صورتی که فتوشاپ یکی از هزاران برنامه‌ی ساخته شده برای ویرایش عکس است (و صد البته بهترین). 

اولین نسخه‌ی این نرم‌افزار در سال 1990 منتشر شد و آخرین نسخه‌ی این نرم‌افزار (در زمان نگارش کتاب) در سال 2013 میلادی. این نسخه چهاردهمین نسخه‌ی فتوشاپ می‌باشد و ادوبی از CC که مخفف عبارت Creative Cloud است در نامگذاری این نسخه از سری نرم افزارهای خود (که فتوشاپ هم عضوی از آن هاست) استفاده کرده است. از فتوشاپ در صنعت چاپ، طراحی وب، صفحه‌آرایی کتب و مجلات، روتوش عکس‌ها و... استفاده می‌شود. اما باید بدانیم که توانایی فتوشاپ کاملاً محصور به مهارت و سلیقه‌ی شخص است و با پذیرش این نکته می‌توان به بیان این مهم رسید: با فتوشاپ امکان «هر کاری» وجود دارد!

کلمات کلیدی: کتاب آموزش ps، دانلود کتاب آموزشی، آشنایی با ابزار فتوشاپ pdf، آموزش فتوشاپ، آموزش ادیت عکس، آموزش نرم افزار photoshap، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار گرافیکی، ترفند فتوشاپ، آموزش نرم افزار فتوشاپ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.