دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش دوخت 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش دوخت 1

امروزه تلاش عظیمی در عرصه پوشاک در تمامی کشور ها صورت می گیرد و لباس به یک کالای پرسود تجاری تبدیل می شود، که مانند سربازی با خود اندیشه کشور مبدأ را به همراه دارد و اگر ما در این راستا تلاش نکنیم دیر یا زود تحت تأثیر کشور غالب خواهیم بود.
بدیهی است فراگیری هنر خیاطی و برطرف کردن نواقص آن می تواند شروعی مناسب برای تولید باشد و لباسی عرضه گردد که هم خوانی زیادی با فرهنگ و نگرش و مذهب ایرانی ما داشته باشد و هر چه زیباتر این هنر را نمایش بگذارد.
در کتاب آموزش دوخت با ابزار و لوازم برش و چگونگی ترسیم الگو آشنا می شوید. ابتدا اصول اولیه الگوها، سپس مدل های گوناگون تهیه و آموزش داده شده است.

کلمات کلیدی: دانلود ebook آموزش خیاطی، دانلود کتاب آموزش خیاطی، آموزش دوخت لباس، آموزش مقدماتی خیاطی، دانلود کتاب آموزشی، هنر خیاطی، شناخت انواع پارچه، آشنایی با چرخ خیاطی، آموزش انواع دوخت، کتاب pdf خیاطی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.