دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سه تفنگدار - مصور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سه تفنگدار - مصور

داستان مصور "سه تفنگدار" اقتباسی آزاد از رمان مشهور "الکساندر دوما" بر اساس فیلمی سینمایی به همین نام از شرکت "والت دیزنی".
سال 1625 م.، جوانی به نام دارتانیان می‌خواهد پا جای پای پدرش بگذارد و وارد دسته تفنگداران بشود. کار این گروه نظامی محافظت از جان پادشاه فرانسه است. اما همزمان شخصی شرور به نام کاردینال ریشیلیو در پی به قتل رساندن پادشاه و کسب مقام سلطنت میباشد. او دسته تفنگداران را بی اجازه شاهِ نوزده ساله منحل اعلام میکند، تا آسانتر به این هدف دست یابد. درحالیکه دارتانیان در راه پاریس است تا به جایگاه نظامی یک تفنگدار دست بیابد،  سه تفنگدار حاضر نیستند وظیفه خود را رها کنند. این سه نفر: آتوس، آرامیس و پورتوس نام دارند. بزودی دست تقدیر این چهار نفر را در یک مسیر برای نجات جان لوئی سیزدهم و آینده کشورشان قرار میدهد...

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.