دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب به سوی موفقیت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب به سوی موفقیت

کتاب به سوی موفقیت نوشته محمد نظری گندشمین راهکارهایی ارائه می‌دهد، که می‌تواند به شما کمک کند تا بعد از شکست، راحت‌تر به سمت موفقیت حرکت کنید.

بعضی از ما فکر می‌کنیم که واژه «شکست» متضاد کلمه «موفقیت» است. به عبارت دیگر «شکست» را به صورت «عدم موفقیت» و پایان تلاش تعریف می‌کنیم. این طرز فکر عوارض جبران ناپذیری دارد. شاید الان که دارید این نوشته را می‌خوانید به نظرتان بدیهی بیاید که شکست یعنی قدم اول برای کسب موفقیت، اما بسیاری از ما وقتی شکست می‌خوریم، نمی‌توانیم آن را بپذیریم و آن را دست مایه موفقیت‌های بعدی‌مان کنیم. شاید دیده‌اید که پدر و مادر وقتی چیز تازه‌ای به کودک خود یاد می‌دهند با هر بار شکست، سعی می‌کنند او را دلگرم کنند. کودکشان را تشویق می‌کنند تا دوباره و چند باره آن کار را انجام دهد. آن‌ها خوب می‌دانند که کودک، رفته رفته در مسیر موفقیت قرار خواهد گرفت اما آیا همین افراد هنگامی که خودشان هم با شکست مواجه می‌شوند، همین رویه را در پیش می‌گیرند؟ شکست می‌تواند پلی به سوی موفقیت باشد.

شکست، قدم اول در کسب هر موفقیتی است و اگر چنین باوری نداشته باشیم و آن را به کار نبندیم، خیلی زود دلسرد می‌شویم و هرگز به موفقیت نخواهیم رسید. بیشتر ما در زندگی روزمره، وقتی با شکست رو به رو می‌شویم آن را نوعی درس تلقی نمی‌کنیم، بلکه آن را به شکل یک اشتباه می‌بینیم که مرتکب شده‌ایم. بعد سرخورده می‌شویم و دست از کار می‌کشیم. خودمان را سرزنش می‌کنیم که من برای این نوع کارها ساخته نشده‌ام و به این ترتیب برای همیشه پرونده آن کار را می‌بندیم. با این حال، راهکارهایی که در ادامه ارائه می‌شود، می‌تواند به شما کمک کند تا بعد از شکست، راحت‌تر به سمت موفقیت حرکت کنید.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب موفقیت، روانشناسی موفقیت، عامل موفقیت، راه های موفقیت، نگرش مثبت، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، موفقیت شخصی، رسیدن به موفقیت، برنامه ریزی در زندگی برای رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.