دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رازهای یک نابغه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رازهای یک نابغه

کتاب رازهای یک نابغه نوشته‌ی منصور تقی زاده، به مطالبی در زمینه‌های مختلف از پرورش حافظه و مغز گرفته تا تقویت اعتماد به نفس می‌پردازد.

نویسنده روش‌هایی فوق العاده برای تقویت حافظه  ذکر می‌کند که برای تبدیل شدن شما به یک ابر حافظه کاربرد دارد. هم چنین شما را با مغز و روش‌های بهبود آن آشنا می‌سازد. در این کتاب به بحث برنامه ریزی عصبی کلامی یا همان ان ال پی توجه ویژه‌ای شده و روانشناسی مثبت (به شکل علمی آن و نه فقط به صورت لبخند بزنید و شاد باشید!) آمده است.

در بخشی از کتاب رازهای نابغه می‌خوانیم:

اگر شما حافظه‌تان را به طور کامل از دست می‌دادید باید مثل یک نوزاد از ابتدا شروع به یادگرفتن می‌کردید. (اگر درک حس فردی که حافظه‌اش را از دست داده برایتان جالب است می‌توانید رمان «بیهوشی» نوشته «گردن‌کرمن» را مطالعه کنید). در چنان حالتی شما نمی‌دانستید چطور لباس بپوشید، ریش‌هایتان را بزنید (اگر آقا هستید) یا آرایش کنید (اگر خانم هستید)، یا چه‌طور اتومبیل‌ خود را برانید و حتی چگونه از قاشق یا چنگال استفاده کنید و... . همان‌طور که می‌بینید همه آنچه که ما به آن عادت کرده ایم در حافظه ما ذخیره شده است و به عبارت بهتر «عادت، حافظه است».

واژه mnemonic به معنای کمک کردن به حافظه است و چیز عجیب و غریبی نیست. جالب است بدانید واژه مذکور از اسم یکی از خدایان یونان Mnemosyne گرفته شده؛ و روش‌های یادسپاری از مدت‌ها پیش در تمدن یونان یه کار بسته می‌شدند. چیز عجیب آن است که روش‌های آموزش و بهبود حافظه به جز توسط عده کمی از مردم فرا گرفته و به کار بسته نمی‌شوند. اغلب آن‌هایی که راز «کمک کردن به حافظه» را فرا گرفته‌اند نه فقط در افزایش توانایی خود در به خاطرسپاری شگفت زده شده‌اند بلکه ستایش‌هایی نیز که از سمت آشنایان و خانواده به طرف آن‌ها سرازیر شده است نیز موجب تعجب‌شان شده است.

کلمات کلیدی: کتاب تقویت حافظه pdf، قدرت ذهن، تقویت حافظه، افزایش توانایی های ذهن، حافظه چیست، راه های تقویت حافظه، افزایش قدرت حافظه، اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، آموزش تقویت اعتماد به نفس، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.