دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی چطور می تونید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی چطور می تونید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید؟

هر روز افرادی به من مراجعه می کنند و می پرسن چطور می تونن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشن. خیلی از اونها ظاهرا موفق و شادن اما در واقع از کمبود اعتماد به نفس زیادی رنج می برن.

این افراد معمولا موقعیت های مهم و مثبت رو رها می کنن چون منتظرن تا احساس امنیت بیشتری کنن. اینکه بشینید تا اعتماد به نفس سراغتون بیاد درست مثل این می مونه که روزی 10 ساعت مسابقات اسکی رو تماشا کنید و امید داشته باشید که اینطوری اسکی یاد می گیرید. برای تمرین اعتماد به نفس حتی کوچکترین قدم هم خیلی تاثیر گذاره.

راز داشتن اعتماد به نفس قوی که در برابر هر چالش و انتقادی از بین نره، چی میتونه باشه؟ چطور می تونیم به اون انعطاف پذیری درونی دست پیدا کنیم که به ما اجازه میده رو به جلو و به سمت رویاهامون حرکت کنیم و دیگران رو هم تشویق کنیم که همین کارو بکنند؟ بعد از تحقیق درباره این موضوع فهمیدم میشه با برداشتن 5 گام اساسی، به اعتماد به نفسی با ثبات دست پیدا کرد.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، کتاب صوتی موفقیت، موفقیت در زندگی، افزایش اعتماد به نفس، اعتماد به نفس قوی، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، اعتماد به نفس بالا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.