دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مطالعه، سرخط

  • موضوع: کتاب‌های عمومی
  • ۵۱ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶
  • ۴۸۸۱ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مطالعه، سرخط

کتاب مطالعه، سرخط، نام عنوان کتابی است که توسط سبکتو و پادپرس گرداوری شده است. در این کتاب تجربه‌ها‌ی ارزشمندی را در‌می‌بابید که در پروژه یا اتاق فکر نوآ ۰۰۶ به اشتراک گذاشته‌ شده است. همچنین این کتاب میزگرد مجازی در نقد کتاب و کتابخوانی است.

کتاب همیشه یکی از ارزشمندترین دارایی‌های انسان بوده است. کتاب وسیله‌ای برای انتقال تجربیات و آگاه کردن افراد است و هرچه میزان آگاهی در جامه‌ای بیشتر باشد درصد موفقیت کل جامعه هم افزایش پیدا می‌کند و مردم چون از تجربیات قدیم آگاهند سرنوشت بهتری برای خود می‌آفرینند. جامعه ما، از فرهنگی غنی و گذشته‌ای پر‌بار شکل گرفته که شامل تمدن‌های مختلف می‌شود. اما میزان مطالعه در همین جامعه بسیار پایین است.

کتاب مطالعه، سرخط  قدمی است در راه انتقال تجربیات و آگاه کردن افراد. در این کتاب دلایل عدم کتابخوانی بررسی می‌شود، تا آشکار شود واقعا مشکل از کجا است؟ و چه طور می‌توان این مشکل را برطرف کرد؟

میکروکتاب مطالعه، سرخط، ۰ تا ۱۰۰ مطالعه را برای همه افراد و به زبان ساده توضیح می‌دهد. همچنین با پیشگفتاری از کرسی یونسکو دانشگاه شریف همراه شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست. با این میکروکتاب افراد را با کتاب آشتی می‌کنند و مطالعه را از کاری لوکس تبدیل به عادت می‌شود.

آیا تا به حال فکر کرده‌اید چرا کتاب نمی‌خوانیم یا کم می‌خوانیم؟ شاید چون کتاب و سبک مورد علاقه خود را پیدا نکرده‌اید! کتاب بهترین دوست است. آیا این جمله غریبی است؟ احتمالا شما دوستان زیادی داشتید و دارید. چند نفر از آن‌ها دوست واقعی برای شما بودند؟ به این معنی که رک و رو راست مسائل را برای شما باز کردند و به شما چیزهای خوب و مفید آموختند (چه برای شما خوشایند باشد و چه ناخوشایند). آیا واقعا از هم‌نشینی با بیشتر دوستان خود احساس خوب دارید و آرامش می‌گیرید؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک بار کتاب را به عنوان دوست صمیمی خود برگزینید. کتاب همه شرایط لازم و کافی به عنوان یک دوست خوب را دارد. فقط کافی است که آن را بخواهید و بخوانید.

اما میکروکتاب می‌خواهد فرهنگ کتاب‌خوانی را گسترش دهد و به همه افراد در شرایط مختلف کمک کند تا حداقل ماهی ۵ کتاب بخوانند. میکروکتاب‌ها در واقع چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آنها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

کلمات کلیدی: مطالعه، کتابخوانی، مطالعه کردن، روش مطالعه، روش جدید مطالعه، روش صحیح مطالعه، اصول مطالعه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.