دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سری سلاح‌ها: کلت‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سری سلاح‌ها: کلت‌ها

کتاب سری سلاح‌ها: کلت‌ها نوشته‌ی سجاد امروزی، به معرفی و تاریخچه کلت‌ها می‌پردازد. سلاح‌های کمری جهش بزرگی در تاریخ هستند. از آن‌ها در جنگ‌های زیادی به خاطر کم وزن بودن استفاده می‌شود و شرکت‌های بزرگی در حال حاضر سلاح‌های کمری تولید می‌کنند.

در بخشی از کتاب سری سلاح‌ها: کلت‌ها می‌خوانیم:

مهارت کلت در بازاریابی، نقشی حیاتی در موفقیت شرکت وی ایفاء نمود. وی از تکنیک‌هایی استفاده می‌کرد که در زمان خود، بسیار نوآورانه بودند و از این لحاظ، می‌توان ساموئل کلت را از پیشگامان بازاریابی دانست. شاهکار کلت در تبلیغات که اسلحه وی را به یکی از سمبل‌ها و اساطیر آمریکا بدل نمود، استخدام هنرمند و جهانگرد مشهور آمریکایی، «جورج کاتلین» بود که وظیفه داشت تا نقاشی‌هایی نمادین، از افراد مختلف رولور به دست که در حال مبارزه با بومیان، راهزنان یا حیوانات وحشی هستند، ترسیم نماید. علاوه بر این، کلت به طور مرتب، رولورهایی کنده کاری شده و نفیس، به سران کشورها و ایالت‌ها و همچنین نظامیان بانفوذ، هدیه می‌داد؛ از تبلیغات در روزنامه‌ها استفاده می‌کرد و حتی نویسندگانی استخدام نموده بود که در مجلات و راهنماهای سفر، در مورد اسلحه وی مقاله نویسی کنند.

کلمات کلیدی: کلت، کلت ها، بهترین کلت، انواع کلت، کلت قدیمی، کلت واقعی، کلت کمری، اسلحه، اسلحه کمری، انواع اسلحه، کتاب در مورد اسلحه، کتاب در مورد تفنگ، تفنگ، انواع تفنگ، دانلود pdf کتاب سری سلاح‌ها کلت‌ها، دانلود رایگان کتاب سری سلاح‌ها کلت‌ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.