دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ویتامین‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ویتامین‌ها

کتاب ویتامین‌ها نوشته‌ی نسیم دارابی، به معرفی کامل و بررسی دقیق ویتامین‌ها، مواد غذایی حاوی آن‌ها، مقدار مجاز مصرف، عوارض مصرف بیش از حد و نحوه‌ی صحیح مصرف آن‌ها می‌پردازد.

ویتامین ماده‌ای است که به مقدار بسیار کم وجودش برای رشد و نمو و و اعضای بدن ضروری و کمبود آن موجب بروز اختلالات مخصوص می‌شود. تغذیه‌ی ناقص و رژیم غذایی نامناسب سبب کمبود ویتامین‌ها و باعث وجود بیماری‌های مختلف می‌گردد. ویتامین‌ها سبب تسهیل روند سوخت و ساز بدن اسیدهای آمینه، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها می‌شوند، در نتیجه ترمیم سلول‌های بدن را میسر می‌کنند.

در بخشی از کتاب ویتامین‌ها می‌خوانیم:

ویتامین‌ها انواع مختلفی دارند و کمبود آن‌ها می‌تواند عوارض خطرناکی برای بدنمان داشته باشد کمبود ویتامین همراه با نشانه‌هایی است که به وضوح قابل درک است.

اگر شما وعده‌های غذایی منظم ندارید، ممکن است که مواد مغذی به میزان مناسب دریافت نمی‌کنید؛ کمبود ویتامین، می‌تواند به صورت خستگی، انرژی کم، تحریک پذیری، درد و سایر علائم خود را نشان دهد. اگر این علائم را مشاهده کردید، برای یک تشخیص مناسب به پزشک مراجعه کنید. کمبود ویتامین‌های مختلف در بدن نشانه‌ها و عوارضی دارند که زنگ خطری برای سلامت است.

 

کلمات کلیدی: ویتامین، درباره ویتامین ها، انواع ویتامین، سلامت بدن، تغذیه سالم، ویتامین های مورد نیاز بدن، مولتی ویتامین، گیاه خواری، کمبود ویتامین ها، ویتامین های محلول در چربی، قرص ویتامین های مورد نیاز بدن، بهترین قرص های ویتامین،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.