دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الگوی ترجمه جمله به جمله داستان های انگلیسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الگوی ترجمه جمله به جمله داستان های انگلیسی

داستان های ترجمه شده در این کتاب که با هدف آموزش ترجمه جمله ها به روش سازه ای توسط اینجانب گردآوری و ترجمه شده اند علاوه بر افزایش مهارت فراگیرندگان در امر ترجمه  ارتقای توانایی های آنها در حوزه روخوانی و افزایش دایره واژگان را نیز به عنوان یک هدف اساسی مد نظر دارد که به منظور دستیابی به آن متن هایی با ساختارهای ساده و واژگان رایج انتخاب و ترجمه شده اند. بر این اساس متن اصلی در مرحله نخست به شکل کامل جهت افزایش مهارت روخوانی و درک مطلب در معرض دید فراگیرنده قرار گرفته و سپس در مرحله بعد یکایک جمله ها در قالب واحدهای مستقل و مجزا ترجمه شده اند. لازم به ذکر است که ضرب المثل های معدود به کار رفته در برخی از متن ها به شکل جایگزین موجود در زبان دوم انتخاب شده اند.

امید است این تلاش گام موثری در افزایش مهارت های علاقمندان در حوزه ترجمه بوده و همچنین گسترش مهارت های عمومی آنها در درس زبان انگلیسی را به همراه داشته باشد.

کلمات کلیدی: آموزش زبان، دانلود کتاب دو زبانه، آموزش ترجمه، آموزش ترجمه متون انگلیسی، اصول ترجمه، ترجمه انگلیسی به فارسی، آموزش حرفه ای ترجمه زبان انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.