دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان حس مات

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان حس مات

کتاب رمان حس مات نوشته‌ی دل آرا دشت بهشت، چند ماه سرنوشت‌ساز از زندگی دختری 25 ساله را به تصویر می‌کشد.

یاقوت دختر ۲۵ ساله‌ای است که قبل از این فقط به فکر خودش بود و چشمش را روی همه‌ی حقایق تلخ زندگی‌اش بسته بود. اما یک تلنگر خیلی کوچک باعث می‌شود که دقیق‌تر به اطرافش نگاه کند و بهتر خواهر‌ها و پدرش را ببیند. تلخ‌ترین قسمت از زندگی‌اش در این رمان اتفاق می‌افتد. اما همیشه درهای رحمت خدا به روی بنده‌هایش باز است. یک پل نجات وجود دارد، کسی که همیشه تکیه‌گاه بوده است.

در بخشی از کتاب رمان حس مات می‌خوانیم:

با به صدا در آمدن زنگ مدرسه، نفسم را عمیق بیرون فرستادم. با بچه‌های این مدرسه رابطه خوبی پیدا کرده‌ام. هر چه بود چند هفته از کنار هم بودنمان می‌گذشت. اما مدرسه غیر انتفاعی که دیروز اولین جلسه‌ام بود، حس خوبی را به من القا نمی‌کرد، چرا که یک ماه و نیم از سال تحصیلی گذشته بود و با دانش‌آموزانش ارتباط برقرار نمی‌کردم.

کیفم را برداشتم و از کلاس خارج شدم و به طرف دفتر مدرسه رفتم و بعد از امضای دفتر حضور و غیاب کارکنان از مدرسه خارج شدم. ساعت هنوز ده صبح نشده بود، احتمال دادم عزیز خواب باشد، چون قبل از خارج شدن از خانه به تمامی امورش رسیدگی کرده بودم.

ابتدا سراغ ناصر رفتم و فیلمش را پس دادم و بعد به خانه عزیز برگشتم. کفش‌های عمه طیبه در جاکفشی توجه‌ام را جلب کرد. پوفی کردم و وارد خانه شدم.
با بسته شدن در هال، ابتدا سر کج شده‌ی عمه و بعد بقیه‌ی بدنش از پشت دیوار نمایان شد سپس وارد راهرو شد و با صدای بلند گفت:
- خسته نباشی عمه جان. من داشتم می‌رفتم.

کلمات کلیدی: دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان حس مات، دانلود پی دی اف رمان حس مات، دانلود رایگان رمان حس مات، دانلود رمان حس مات، دانلود رمان حس مات، دانلود رمان حس مات با لینک مستقیم، دانلود رمان حس مات برای موبایل، رمان حس مات، رمان حس مات، pdf رمان حس مات کامل، دانلود کتاب حس مات با لینک مستقیم، دانلود کتاب حس مات برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.