دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای رسیدن به خواسته‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای رسیدن به خواسته‌ها

کتاب راهنمای رسیدن به خواسته‌ها فقط اطلاعاتتان را بیشتر نمی‌کند، بلکه زندگیتان را نیز متحول می‌کند.

همانگونه که برای حرکت یک کشتی در مسیر صحیح، ابزارهایی مانند قطب‌نما، فانوس دریایی، رادار و ... ساخته شده تا کشتی را به مقصدش راهنمایی کند، همانگونه که برای هواپیما بسیار مهم است که در هر لحظه، از درست بودن مسیری که در آن است، مطمئن شود و به همین دلیل نیز برج‌های کنترل و ابزاری دقیق برای بررسی مسیر حرکت هواپیما در هر لحظه، ساخته شده است، ما نیز در مسیر حرکت به سمت خواسته‌های‌مان نیاز به ابزاری دقیق برای بررسی لحظه به لحظه مسیرمان و اطمینان از صحیح بودنش داریم. 

به همین دلیل پس از تولدمان در این بعد مادی، یک سیستم هوشمند مانند یک مباشر باهوش، در ما به وجود آمد. اگر بتوانید این کتاب را به خوبی درک کرده و در هر لحظه از زندگیتان از آموزش‌های آن استفاده نمایید، یک زندگی رؤیایی برای خود خلق خواهید کرد. 

وقتی صحبت در مورد قوانین کیهانی می‌شود، سوالی که پیش می‌آید این است که چطور می‌توانیم از این قوانین به نفع خودمان استفاده کنیم؟ این سؤال خوبی برای شروع این کتاب است!!

کلمات کلیدی: رسیدن به خواسته ها، راه رسیدن به خواسته ها، آرزوها، رسیدن به آرزوها، راه رسیدن به آرزو، قدرت ذهن در رسیدن به آرزوها، رسیدن به آرزوهای محال، تغییر زندگی، موفقیت شخصی، راه و رسم زندگی، تغییر در خود، تغییر رفتار، تغییر و تحول در زندگی، تغییر در زندگی، ایجاد تغییر در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.