دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان فراموشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان فراموشی

کتاب رمان فراموشی نوشته‌ی صالح محمدی شرح زندگی پر از درد و رنج فاطمه است که از ابتدای زندگی او را در تنهایی ملال آور رها می‌کنند، با این امید که سرنوشت، او را به دست زندگی راحتی بسپارد، اما سرنوشت او را وارد خانه‌ای می‌کند که بعدها درد و رنج مردی به اسم صابر تا آخر عمر بر روی تن و روحش باقی می‌گذارد.

بعدها که او وارد اردوگاه بهزستی می‌شود تا در آن زندان با دخترانی رها شده روبرو شود، آن جا هم رنگی از خوشی نمی‌بیند و هر چه هست رنج و درد و نابودی است. در میان این همه عذاب که انسان‌های پست برای او بوجود می‌آورند، انسان‌هایی با دل های پاک و ظواهری شاید آلوده هستند که او را به آغوش محبت خود می‌کشند که در خاطرات تلخ فاطمه نورهای کوچک هم می‌تابد. اگر آن‌ها نبودند شاید او از هیچ به هیچ می‌رسید.

در بازی زندگی هر عملی ناچار، دچار عکس العملی است. خوبی را با خوبی جواب خواهند داد و بدی هم به بدی. دید کوتاه آدم‌ها آن‌ها را به این شک می‌اندازد که به نحوی می‌توانند زیر بار گناهانشان فرار کنند ولی در اصل آن‌ها تا آخر عمر نیکی‌ها و بدی‌هایشان را با خود حمل می‌کنند. چه کسی بهتر از خود شخص می‌تواند خودش را به سزای اعمال خودش برساند؟ این ذات بشر و چرخش این دایره است که نامش را زندگی گذارده‌اند.

کلمات کلیدی: دانلود پی دی اف رمان فراموشی، دانلود رایگان رمان فراموشی، دانلود رمان فراموشی، دانلود رمان فراموشی، دانلود رمان فراموشی با لینک مستقیم، دانلود رمان فراموشی برای موبایل، رمان فراموشی، رمان فراموشی، pdf رمان فراموشی کامل، دانلود کتاب فراموشی با لینک مستقیم، دانلود کتاب فراموشی برای موبایل، دانلود رمان غم انگیز، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان فراموشی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.