دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان به شیرینی یک رویا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان به شیرینی یک رویا

کتاب رمان به شیرینی یک رویا نوشته‌ی فاطمه شاعری، داستان دختر شر و بازیگوشی به اسم رهاست که دوست دارد به پاریس برود و شرکت مستقلی داشته باشد. او سرانجام موفق می‌شود به پاریس برود و آنجا اتفاق‌هایی برایش می‌افتد که کل زندگی‌اش تغییر می‌کند.

در بخشی از کتاب رمان به شیرینی یک رویا می‌خوانیم:

- بد نبود عمو جون! قرارداد رو بستیم و قرار شد برم شرکت و به مشکلات همکارا رسیدگی کنم و اشکالاتشون رو برطرف کنم و اگه خدا خواست ان شاء الله نقشه هم بکشم.
عمو: آها، خیلی هم عالی! ایشالله موفق می‌شی.

- مرسی عمو جون، همچنین شما. غذام که تموم شد، غذای بقیه هم تموم شد. میز رو جمع کردم. حالا مگه خاله می‌ذاشت؟ بعدش هم ظرف‌ها رو شستم و به پیشنهاد کیوی رفتیم با کوروش پاستور بازی کنیم. کیوی گفت شرط بذاریم که کوروش گفت نمی‌خواد و از این حرفا. بازی با جر زنی کیوی تموم شد. رفتم طرف خاله.

- خاله وسایل لازانیا هست؟
خاله: آره وسایل هست. چه طور مگه؟

- می‌خوام شب درست کنم.
خاله: باشه عزیزم.
رفتم تو اتاقم. گوشیم رو از جیبم در آوردم و رفتم توی تلگرام. تلگرامم با همون خط ایرانه. اوه اوه! چقدر پیام اومده! ساشا هم پیام داده بود. اه باز این پیداش شد!
ساشا: سلام رها جونم، کجایی تو؟ چرا رفتی؟

کلمات کلیدی: دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، رمان جدید عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه جدید، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان به شیرینی یک رویا، دانلود پی دی اف رمان به شیرینی یک رویا، دانلود رایگان رمان به شیرینی یک رویا، دانلود رمان به شیرینی یک رویا، دانلود رمان به شیرینی یک رویا، دانلود رمان به شیرینی یک رویا با لینک مستقیم، دانلود رمان به شیرینی یک رویا برای موبایل، رمان به شیرینی یک رویا، رمان به شیرینی یک رویا، pdf رمان به شیرینی یک رویا کامل، دانلود رمان طنز، دانلود رمان طنز به شیرینی یک رویا، دانلود رمان طنز جدید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.