دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب همه چیز در مورد نقشه ذهنی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب همه چیز در مورد نقشه ذهنی

کتاب همه چیز در مورد نقشه ذهنی نوشته‌ی مریم رستگاری، به بررسی و آموزش نحوه رسم نقشه ذهنی می‌پردازد.

مایندمپ یا نقشه‌ی ذهنی یکی از بهترین تکنیک‌های یادگیری در جهان است که توسط تونی بوزان در اواخر دهه 1960 در کشورآمریکا ارائه شد و سال‌هاست که در کشور‌های پیشرفته‌ای مثل آمریکا، آلمان، فنلاند، ژاپن و سایر کشور‌های توسعه یافته مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

نقشه ذهنی، نمودار درختی است که به شفاف‌تر شدن ایده‌ها، آموزش بهتر، یادداشت‌برداری سریع‌تر، انتقال بهتر مطالب، مدیریت زمان و تصمیم‌گیری کمک می‌کند.  

کاربردها و فواید نقشه ذهنی: نام بردن همه‌ی کارهایی که می‌شود از مایندمپ در آن‌ها استفاده کرد خیلی سخت است. واقعیت این است که مایندمپ‌ها می‌توانند تقریباً در هر زمینه‌ای به شما تصور واضح‌تری بدهند و با به حرکت انداختن قوه‌ی خلاقیت‌تان و لذت‌بخش کردن یادداشت‌‌برداری، شما را از خطی و بی‌رنگ ‌و رو تصور کردنِ ایده‌ها دور می‌کند.  

یادگیری این مهارت برای هر فرد رو به توسعه و تعالی واجب است. مهم‌ترین مزیت نقشه ذهنی این است که هر دو نیمکره را فعال می‌کند و همین باعث می‌شود که بهره‌وری یادگیری ما ۵ برابر ‌گردد.

کلمات کلیدی: آموزش تصویرسازی ذهنی، تصویر سازی ذهنی چیست، چگونه تصویر سازی ذهنی کنیم، شناخت ذهن، تفکر خلاق، خلاقیت، مفهوم خلاقیت، تفکر نوین، دانلود کتاب نقشه ذهنی + pdf، تغییر در خود، تقویت ذهن، کنترل ذهن، ذهن انسان، نقشه ذهنی، مزایای نقشه ذهنی، آموزش نقشه ذهنی، Mind map، مدیریت ذهن، مغز انسان، تصویرسازی ذهنی، کاربرد نقشه ذهنی، طراحی نقشه ذهنی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.