دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی قدرت عادت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی قدرت عادت

کتاب صوتی «قدرت عادت» نوشته چارلز داهیگ (1974) دانش آموخته مدرسه کسب‌و‌کار هاروارد در رشته MBA و برنده پولیتزر گزارش‌نویسی است.

داهیگ در این کتاب صوتی به علمی اشاره می‌کند که در پس آن پرسش و چرایی درباره کارهای مختلف وجود دارد. وی تحقیقات علمی و اجتماعی را ترکیب کرده و می‌نویسد عادت با الگویی روانشناختی به نام «حلقه عادت» شروع می شود که سه فرآیند جداگانه دارد. ابتدا نشانه یا انگیزه وجود دارد که به مغز شما می گوید وارد مرحله اتوماتیک نسبت به رفتار خاص شود. بعد از آن، مرحله معمول یا روزمرگی است.

مرحله سوم، پاداش است؛ چیزی که مغز شما دوست دارد به یادآوری آن کمک کند و حلقه عادت شکل می‌گیرد‌.‌ تمرکز کتاب صوتی بر نحوه شکل‌گیری عادت‌ها در افراد، اثرگذاری و اثرپذیری از آن‌ها و نیز کاربردهای سازمانی و اجتماعی آن است.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی موفقیت، موفقیت، قانون طلایی تغییر عادت، دانلود کتاب صوتی قدرت عادت، قدرت عادت اثر چارلز داهیگ، تغییر عادت‌ها، نحوه شکل گیری عادت‌ها،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.