دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عظمت خدای مهربان، راز خوشبختی و قدرت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عظمت خدای مهربان، راز خوشبختی و قدرت

کتاب عظمت خدای مهربان، راز خوشبختی و قدرت نوشته‌ی کیمیا مظفریان، شما را در به دست آوردن روحیه‌ی شکر و سپاس و دیدن نعمت‌های خداوند مهربان و رضایت از نعمت‌ها یاری می‌کند.

نیت نویسنده از نوشتن کتاب حاضر این است که عشق به خداوند در قلب‌ها و تمایل به اطاعت از خداوند بیشتر شود. بهترین نقطه‌ی مثبت این اثر، به دست آوردن امید به رحمت الهی و باور وعده‌ی الهی در مورد پیروزی جبهه‌ی حق و باور به قدرت پشتیبانی و حمایت خداوند است.

در بخشی از کتاب عظمت خدای مهربان، راز خوشبختی و قدرت می‌خوانیم:

برای ورود ﺑﻪ ﻣﻠﻜﻮت آﺳﻤﺎنی، مهربانی خداوند را با تمام روحت باور کن. وقتی واقعا مهربانی و رحمانیت و سخاوت پروردگار را باور کنی، زﻣﺎن ﻣﺘﻮﻗﻒ می‌ﺷﻮد و خدا را ﻣﻼﻗﺎت می‌کنی. ﺧﺪا در درون ﻗﻠﺐ ﺗﻮﺳﺖ. از خدا ﺳﻮال ﻛﻦ. قرآن کریم را زیاد بخوان و در معانی ژرف آن زیاد تامل کن. قرآن کریم سخن مستقیم خداوند، و وحی از ﻣﻠﻜﻮت است و راه ﻛﻤﺎل و ﺧﻮشبختی را در ﺟﻠﻮی ﭘﺎی آدمی ﻗﺮار می‌دﻫﺪ و او را از عاقبت سخت انکار و تکذیب نعمات الهی بیم می‌دهد. صدق گفتار الهی در ﺗﻤﺎم وﺟﻮدت ﻃﻨﻴﻦ می‌افکند و راه شقاوت و سعادت را به تو نشان می‌دهد.

قرآن عظیم و سیره زندگی دوازده امام معصوم، راهنمای مقتدر الهی است. وقتی قرآن کریم را می‌خوانی رحمت ﻋﻈﻴﻢ ﺧﺪا را در ﻋﻤﻖ ﻗﻠﺐ و روحت حس کن. هدایت الهی بر اساس حکمت ﻛﺎﻣﻞ و روﺷﻦبینی ژرف و فرزانگی بی‌کران‌ست. ﻋﻠﻢ ﺧﺪای ﺗﻮ ﺑﺮ ﺗﻤﺎم ﻋﻠﻮم ﻣﺤﺎط اﺳﺖ. ﻗﺪرت دﺳﺘﻴﺎبی ﺗﻮ به داﻧﺶ و آﮔﺎهی در ﻛﻨﺎر ایمان به ﺧﺪاوند حکیم و تبعیت از او ﺑسیار بالا می‌رود. ﺻﺮاط ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ در پیروی از هدایت پروردگار مهربان اﺳﺖ.

روﺷﻨﺎیی علم الهی ﻫﺰاران ﺑﺮاﺑﺮ روﺷﻨﺎیی ﺧﻮرﺷﻴﺪ، ﺧﻴﺮهﻛﻨﻨﺪه و ﺗﺎﺑﺎن اﺳﺖ. خداست که علم به هنگام رخداد قیامت نزد اوست، و اوست که باران را فرو می‌فرستد، و آنچه را در رحم‌های جانداران زاینده است از تعدد حمل، اوصاف جسمی آینده، حالات روانی، اعمال آتی و مقر نهایی آن‌ها را به دقت می‌داند. هیچ انسانی نمی‌داند که فردا چه از دانش و عمل و مال به دست خواهد آورد و هیچ کس نمی‌داند که در کدام قسمت زمین خواهد مرد. خداوند به همه این‌ها و بسیاری مسائل دیگر فرای تصور انسان دانا و آگاه است.

کلمات کلیدی: خداشناسی، زندگی معنوی، شناخت خدا، pdf خدا شناسی، تعریف خدا، حضور خدا، وجود خدا، راههای تقویت ارتباط با خدا، ارتباط با خداوند متعال، چگونه با خدا ارتباط داشته باشیم، حضور خدا در زندگی، کتاب هایی در مورد خدا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.