دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انسان شناسی ماورایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انسان شناسی ماورایی

کتاب انسان شناسی ماورایی نوشته‌ی محراب نجعی نژاد، به بررسی ابعاد مختلف وجودی انسان از منظر دین و قرآن می‌پردازد. هر معرفتی که به بررسی انسان، بعد یا ابعادی از وجود او یا گروه و قشر خاصی از انسان‌ها می‌پردازد، می‌توان انسان شناسی نامید.

در بخشی از کتاب انسان شناسی ماورایی می‌خوانیم:

برخی از جامعه شناسان قائلند که هویت انسان را تاریخ و اجتماع می‌سازد و به قول دورکیم: اگر آن چه را که جامعه به فرد داده، از وی بستانیم، حیوانی بیش نخواهد بود.
جواب: اولاً جامعه و تاریخ یک وجود حقیقی ندارند، بلکه مرکبی اعتباری هستند که از اجتماع افراد و روابط آنان در پهنه زمان و مکان حاصل می‌شود و آنچه وجود دارد، تک تک افراد، روابط و کنش و واکنش متقابل آن‌ها ست.
ثانیاً، ما منکر نیرومندی عوامل اجتماعی و تاریخی نیستیم اما هیچ کدام از این عوامل سلب کننده اختیار آدمی نخواهند بود.

کلمات کلیدی: انسان شناسی، فلسفه اخلاق، انسان شناسی چیست، تعریف انسان شناسی، انواع انسان شناسی، انسان شناسی در قرآن، ضرورت انسان شناسی، انسان شناسی دینی، مبانی انسان شناسی، انسان شناسی فلسفی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.