دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انسان تجلی جمال و جلال

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انسان تجلی جمال و جلال

کتاب انسان تجلی جمال و جلال توسط عباس کلهر به تحریر در آمده و درباره مسائل سیر و سلوک و معرفت نفس و شناخت روح انسان است.

هر عملی و هر اعتقادی نوری دارد البته اعتقاد صحیح هر عبادتی نور خاص خود را دارد، احکام شریعت هر کدام نور خاص خود را دارند که عمل دیگر آن را ندارد. گناه ظلمت محض و مکروهات خاکستری رنگ و مباحات روشنایی دارند و نوافل نورانی و واجبات در اوج شرف نورند پس تصدیق حق اثر نور حق و تکذیب اثر ظلمت و هر نوری کلید گشایش قلب است.

قلب به میزان نورها درهایی دارد که با هر نوری دری باز می‌شود. هر اصابتی و حالتی و پیش آمدی چه در امور اجتماعی، شخصی، درونی و خانوادگی که برای مومن پیش می‌آید حامل نور ویژه خود است زیرا از اذن خداست که نور مطلق است و پیش آمدها از سوی نور مطلق نازل می شود مگر اینکه با مخالفت و انکار و اعتراض بهره‌اش را ضایع کند.

کلمات کلیدی: انسان شناسی، حقیقت روح، اسرار سلوک، انسان تجلی جمال و جلال، معرفت نفس انسان، شناخت روح انسان، خداشناسی، حقیقت انسان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.