دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نغمه آتش و یخ - جلد دوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نغمه آتش و یخ - جلد دوم

کتاب نغمه یخ و آتش توسط جورج مارتین در 7 جلد تألیف شده است، جلد دوم کتاب نزاع شاهان نام دارد. مارتین نوشتن این مجموعه را از سال 1991 آغاز نمود، کتاب اول در سال 1996 به چاپ رسید. ابتدا قرار بود این کتاب‌ها سه‌گانه باشند اما به دلیل استقبال زیاد، این مجموعه به یک هفت‌گانه تبدیل شد که 5 جلد آن تاکنون به چاپ رسیده و به بیش از 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

داستان این مجموعه در یک دنیای خیالی و اکثراً در قاره‌ای به نام وستروس شکل می‌گیرد. بیشتر شخصیت‌های این رمان انسان هستند اما با گذشت زمان، موجودات دیگری نیز معرفی می‌شوند. از جمله این موجودات می‌توان اژدهایان آتشین سرزمین‌های شرقی و شیاطین و مردگان متحرک سرزمین‌های شمالی را نام برد که اکثراً در زمان‌های خیلی دور منقرض گشته‌اند.

سبک این کتاب چیزی میان ارباب حلقه‌ها و کتاب‌های تاریخی است. یعنی جادو وجود دارد اما جادوگری در کار نیست. موجودات جادویی غیر انسان و زامبی مانند وجود دارند.

کلمات کلیدی: رمان فانتزی، رمان تخیلی، دانلود رمان فانتزی، دانلود رمان تخیلی، رمان هیجان انگیز، اقلیم هفت پادشاهی، دانلود کتاب نغمه آتش و یخ، رمان نغمه آتش و یخ، دانلود رمان نغمه آتش و یخ، دانلود جلد اول کتاب نغمه یخ و آتش، نغمه ای از یخ و آتش، کتاب نغمه آتش و یخ، جورج مارتین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.