دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان زمرد سبز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان زمرد سبز

کتاب رمان زمرد سبز اثر کرستین گییر جلد سوم مجموعه‌ی جواهرات گران‌بها درباره‌ی دختری به نام گوئنت شپرد است که برای مدت شانزده سال، برای سفر زمان آموزش دیده و آماده شده بود. برخلاف تصور همه، گوئنت وارث این ژن بوده است. آنچه انتظار او را می‌کشد ماجرایی مرموز و پیچیده در قرن هجدهم لندن است که ممکن است حتی به قیمت زندگی او تمام شود.

گوئنت باید همراه با حامل ژنی دیگر از خانواده‌ای مرموز، گیدئون دو ویلر، پرده از رازی که در پس حلقه مرموز مسافران زمان است بردارد. و در این راه به هیچ کس، حتی قلب خودش، نمی‌تواند اعتماد کند…

او به طرز غیر منتظره‌ای در وسط کلاس درس در عصری متفاوت فرود می‌آید. حالا، گوئنت باید پرده از این راز بردارد که چرا مادرش تاریخ تولد او را پنهان کرده تا کسی سوء ظنی در مورد توانایی او نداشته باشد. او باید با گیدئون، مسافر زمانی از خانواده‌ مرموز دیگر، همکاری کند و در تاریخ جستجویی داشته باشد. گوئنت و گیدئون با یکدیگر در زمان سفر می‌کنند تا دریابند می‌توانند به چه کسانی در قرن 18 و در زمان حال لندن، اعتماد کنند.

کلمات کلیدی: دانلود pdf رمان، دانلود رمان زمرد سبز برای موبایل، رمان زمرد سبز، رمان زمرد سبز، pdf رمان زمرد سبز کامل، رمان فانتزی، رمان تخیلی، دانلود رمان تخیلی، رمان رمانتیک خارجی، رمان عاشقانه، دانلود رمان فانتزی، دانلود رمان یاقوت کبود، رمان یاقوت کبود، رمان خارجی، رمان خارجی معروف، دانلود رمان خارجی معروف، رمان معروف خارجی، رمان اجتماعی خارجی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.