دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دانش علوم بانکی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دانش علوم بانکی

کتاب دانش علوم بانکی مجموعه‌ی کاملی از پرسش‌های آزمون‌های استخدامی بانک‌ها است. آزمون‌های استخدامی بانک‌های دولتی و خصوصی یک منبع اختصاصی ثابت دارند و آن چیزی نیست جز دانش علوم بانکی.

دانش علوم بانکی به چندین موضوع مختلف قابل تقسیم و تطبیق می‌باشد ولی در کل به دانشی اطلاق می‌شود که موضوع آن بانکداری با تقسیم‌بندی‌های داخلی و خارجی (ارزی) و موضوعات نزدیک به آن می‌باشد.

مباحث این کتاب عبارت است از: پول و بانک، تاریخچه بانکداری در جهان و ایران، بانکداری بدون ربا، تحولات بانکداری در ایران در ۵۰ ساله اخیر، حسابداری بانک‌ها و صندوق‌های وابسته به آن شامل صندوق‌های اجاره‌ای، انواع سپرده‌ها و مباحث مربوط به آن، چک و قانون‌های مربوط به آن، اوراق مشارکت، وکالت نامه‌ها، حساب مرکز، حواله‌ها، اوراق و اسناد تجاری و اموال منقوله

کلمات کلیدی: تاریخچه بانکداری در جهان، تاریخچه بانکداری در ایران، تحولات بانکداری در ایران، اوراق مشارکت، نمونه سوالات دانش علوم بانکی، اطلاعات عمومی بانکداری+pdf، جزوه اطلاعات عمومی بانکی، اطلاعات عمومی حوزه بانکی pdf، نکات مهم دانش علوم بانکی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.