دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آمیزش کم خطر چگونه ممکن است؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آمیزش کم خطر چگونه ممکن است؟

پس از سال ها تجربه و اجرای برنامه های مختلف درمانی، کار با گروه های مختلفی از مصرف کنندگان مواد ما را به این نتیجه رساند که برنامه های کاهش آسیب باید به عنوان یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار در برنامه های درمان و بازتوانی سوءمصرف مواد مورد توجه قرار گیرند و برای گروههای مختلف از جمله مردان، زنان و جوانان مصرف کننده مواد و نیز خانواده های آنان به اجرا درآیند. با گذر زمان جای خالی برنامه های کاهش آسیب بیش از پیش در مراکز اقامتی و سایر مراکز درمانی سوءمصرف مواد احساس می شد. در پاسخ به این نیاز، در سال ۱۳۸۹ برای ارتقا دادن مدل های درمان اقامتی در ایران و افزایش برنامه های آموزشی در مراکز درمانی و مراکز کاهش آسیب، طرحی را ارائه دادیم که بر اساس آن، پس از نیازسنجی های اولیه، آموزش هایی در زمینه ی پیشگیری از HIV / ایدز، هپاتیت های B و C، سل، بیماریهای مقاربتی، پیشگیری از خشونت خانگی و شیوه ی صحیح مقابله با آن، و نیز آموزش هایی در خصوص رفتار جنسی سالم و روش درست تزریق، به صورت کتابچه هایی مدون و با تدریس آموزشگران آموزش دیده، به برنامه های مراکز درمان و کاهش آسیب اضافه می شود.

کلمات کلیدی: آمیزش جنسی، آمیزش دهانی، بیماریهای مقاربتی، رفتار جنسی سالم، پیشگیری از ایدز، آموزش روابط زناشویی، رفع مشکلات زناشویی، مشکلات جنسی، روش استفاده از کاندوم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.