دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چهل درس موفقیت از برایان تریسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چهل درس موفقیت از برایان تریسی

زندگی معمولی انسان بی برنامه، سردرگم، بی هیجان وناخوشایند به نظر میرسد.

تنها آنهایی به ماجراهای زندگی به عنوان شانسی از میان شانس ها نگاه می کنند که خودشان آنرا برای خودشان ایجاد کرده اند.

افراد موفق و مشهور و ثروتمند،هر کدام داستان های جالبی برای خود دارند و خواندن سرگذشت هر یک از آنها میتواند راهگشای خوبی برای آنان که انگیزه موفقیت دارند باشند.

فرقی نمی کنه پیرامیدیار باشی یا استیوجابز! مهم اینه که بخوای موفق بشی ودر این راه، خسته و درمانده نشی و اگه هم شدی دوباره خودت، خودت رو شارژ کنی و ادامه راه....

در این راه البته شنیدن حرف های کسایی که موفق شدند و درس گرفتن از تجربه اونها مثل چشمه آب جوشانی در بیابان هست.

و ما با چکیده و گزیده سخنان افراد موفق، گویی با کل تفکرات و مبانی فکری آنها آشنا شده و بهترین بهره را در کمترین زمان میبریم.ودر زمانه ای که وقت بسیار کم داریم و یا حوصله مطالعه زیاد نداریم،بهترین روش هست.

در اینجا گزیده ای از سخنان فردی موفق و مشهور و ثروتمند(برایان تریسی) رو که عینا برگرفته از کتابهای اون هست برای شما نقل می کنم.

کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، دانلود کتاب موفقیت، دانلود کتاب برایان تریسی، جملات برایان تریسی، متن از برایان تریسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.