دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لقمه کردن فیل: ۱۰۱ نکته برای انجام دادن کارهای روزانه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لقمه کردن فیل: ۱۰۱ نکته برای انجام دادن کارهای روزانه

کتاب لقمه کردن فیل، نوشته علی اکبر قزوینی، به آموزش نکته‌های آموزنده بسیار ساده در زمینه مهارت و رشد شخصی می‌پردازد که بدون آن، دستیابی به هر موفقیتی در زندگی اگر نه ناممکن، بسیار دشوار و زمان‌بر خواهد بود.

ﺩﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﺨﺴﺖ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﻧﺎﻡ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﺮﺍﯾﺘﺎﻥ ﻧﺎﻣﺄﻧﻮﺱ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﻣﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﺪﻑﻫﺎﯼ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻣ‌‌‌‌ﮕﺬﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﻧﺎﻣﻤﮑﻦ، ﺭﺍ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﮔﺎﻡ ﺑﻪ ﮔﺎﻡ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺭﺳﺎﻧﺪ. نکاتِ کاملاً ساده و در عین حال کاربردی و اثربخش این کتاب را وقتی در عمل و هر روز به کار بگیرید، از اینکه کار‌هایتان چقدر روان و عالی پیش خواهد رفت شگفت‌زده خواهید شد!

با خواندن و اجرای نکات این کتاب، احساس عزت نفس شما هم افزایش خواهد یافت و رضایت شما از زندگیتان بسیار بالا‌تر خواهد رفت و تاثیرات مثبت زیادی در زندگی شما ایجاد می‌کند.

در کتاب لقمه کردن فیل شما با ۱۰۱ مهارت آشنا می‌شوید و ابزارهای انجام آن را برای شما معرفی می‌کند، مهارت‌های معرفی شده در زمینه‌های مختلف می‌باشد اما همان‌طور نویسنده محترم کتاب نیز متذکر شده است بیشتر در باب فعالیت‌های اینترنتی است اما با همهٔ این تفاسیر کاربرد عام نیز دارد.

همهٔ ۱۰۱ لقمه معرفی شده بسیار ساده است و همواره نکاتی است که در زندگی انسان‌های مختلف امروزی وجود دارد و راه کارهایی برای تقویت و بهتر شدن آن ارائه می‌شود. آموزش و مهارت‌ها برای هر لقمه همواره شامل چند بند ساده است که به توضیح آن لقمه می‌پردازد. به طور کلی این کتاب، لقمه کردن فیل را به شما می‌آموزد.

کلمات کلیدی: برنامه ریزی زندگی، ابزارهای کارافرینی، دانلود رایگان کتاب لقمه کردن فیل، مهارت های شخصی، موفقیت در زندگی، افزایش اعتماد به نفس، مهارت های زندگی، تغییر زندگی، انجام دادن کارهای روزانه، کارآفرینان اینترنتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.