دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت تولید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت تولید

کتاب مدیریت تولید از دروس شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش پایه‌ی یازدهم است. در کنار یادگیری و کسب شایستگی‌های فنی، یادگیری و کسب شایستگی‌های غیرفنی نیز مهم و ضروری هستند.

چنانچه اگر فردی انبوهی از مهارت‌های فنی را آموزش دیده باشد ولی نتواند ارتباط موثری با مشتریان خود برقرار کند در کار خود موفق نیست و نمی‌تواند امرار معاش کند. بنابراین اگر شایستگی‌های غیرفنی بر شایستگی‌های فنی تقدم نداشته باشد، حداقل از جایگاه و اهمیتی هم تراز با آن‌ها برخوردار است.

در بخشی از کتاب مدیریت تولید می‌خوانیم:

خودمدیریتی موضوعی است که به تازگی در دانش مدیریت وارد شده است. نقطۀ قوت این سبک مدیریتی، خود انسان است که می‌خواهد مدیریت کردن را از خودش شروع کند و در جامعه به اوج برساند. بدون شک راز موفقیت انسان‌ها در پیچیدگی‌های دنیای مدرن «خودمدیریتی» خواهد بود.

حفظ ارزش‌ها و آزادی‌های فردی و تحصیل استقلال فردی مهم‌ترین نتیجه‌ای است که انسان‌ها از فعالیت‌های خود انتظار دارند. خودمدیریتی مقوله‌ای است که در ایجاد قدرت افراد برای مدیریت بر رفتار و عملکردشان در حیطۀ فردی و سازمانی و در جهت بالا بردن بهره‌وری نقش مهمی را ایفا می‌کند.

توانایی کنترل واکنش‌های هیجانی توسط خود فرد در مقابل همۀ مردم در شرایط مختلف را خودمدیریتی می‌گویند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب مدیریت، مدیریت، مدیریت موجودی کالا، مدیریت تولید، اهداف مدیریت تولید، مدیریت تولید و عملیات pdf، مدیریت تولید و عملیات، دانلود pdf کتاب مدیریت تولید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.