دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب استراتژی و مدیریت رهبری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب استراتژی و مدیریت رهبری

کتاب استراتژی و مدیریت رهبری نوشته‌ی ملیکا ملک آرا، نکاتی کاربردی جهت مدیریت بهینه را ارائه می‌دهد.

با توسعه‌ی روزافزون ارتباطات، به تدریج سازمان‌های بزرگی به وجود آمده‌اند که عهده‌دار رسیدگی به برخی از مهم‌ترین شئونات زندگی مردم هستند. مدیران این سازمان‌ها باید از سطوح مطلوب دانش و قدرت درک، برخوردار باشند تا بتوانند به شیوه‌ی صحیح و کارآمد، اعمال مدیریت کنند.

در بخشی از کتاب استراتژی و مدیریت رهبری می‌خوانیم:

این جمله را همه‌ی ما شنیده‌ایم که سکوت علامت رضاست؛ بنابراین سکوت ما در برابر کمبودها و ایرادها، مبنی بر رضایت و خرسندی ماست. لازم به یادآوریست که ما از توان افراد در بیان عقیده در مورد نیاز، صحبت نمی‌کنیم. بخش بزرگی از تاریخ تغییر اجتماعی در دنیا به دلیل همان تعداد اندک افراد شجاعی است که شهامت گفتن نظرشان را داشته‌اند. 

"هورسیون و میلیکن" در مقاله‌ی خود با عنوان "سکوت سازمانی"، مانعی برای تغییر و توسعه در دنیایی چندگانه نشان می‌دهد؛ اگرچه سازمان‌ها آزادی بیان دارند، اما بیشتر فرهنگ‌های سیگنال‌های سربسته و البته گاهی بسیار صریح بر کارمندان می‌فرستند که باید سکوت کنند، همانند بسیاری از مسائل سازمانی، سکوت سازمانی نیز از بالا شروع می‌شود، در واقع گروه رهبری که خود را جدا از نیروی کار می‌داند، می‌تواند فضای برتری ایجاد کند که به دنبال آن، تفاوت‌های فرهنگی بزرگ‌تر می‌شود. 

نتیجه‌ی شیوه‌های مدیریتی ضمنی و صریح و همچنین سیاست‌های شرکتی، تقویت سکوت سازمانی خواهد بود، در نهایت مدیران، افرادی را همانند خود، به کار می‌گیرند که به جای نوآوری و استقبال از تغییر، بیشترین تمرکزشان بر مواردی مانند وابستگی متقابل و ثبات شغلی است.

کلمات کلیدی: مدیریت در سازمان ها، مدیریت کارمندان، مدیریت سازمانی، اصول مدیریت، استراتژی و مدیریت رهبری ملیکا ملک آرا، رهبری استراتژیک pdf، اصول مدیریت pdf، انواع مدیریت pdf، وظایف مدیریت pdf، دانلود رایگان کتاب مدیریت موفق، دانلود کتاب مدیریت، رهبری استراتژیک چیست، استراتژی مدیریت، مدیریت استراتژیک، استراتژی، مدیریت، روش های مدیریتی، رهبری و مدیریت، شیوه ارتباط با کارکنان، ویژگی های مدیر موفق، آموزش اصول مدیریتی، کتاب های مدیریت و رهبری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.