دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بورس از زیر صفر

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بورس از زیر صفر

مجتبی عرب زاده در کتاب بورس از زیر صفر، اطلاعاتی لازم و ضروری جهت آغاز فعالیت در بورس ارائه می‌کند.

اخیرا‌ً ورود به بازار بورس برای هموطنان ما بسیار جذاب شده و شاهد ورود سیل عظیمی از مردم به این بازار هستیم. پس از بررسی و ورود مجتبی عرب زاده به این بازار در دور و اطرافش پر بود از عزیزانی که وارد این بازار شده بودند اما هیچگونه اطلاعات فنی و تخصصی یا حداقلی در مورد آن نداشتند و منابع آموزشی نیز در این زمینه به قدری پراکنده بود که دچار سردرگمی شده بودند. همچنین دوره‌های آموزشی در تمامی استان‌ها با یک کیفیت برگزار نمی‌شود و بیشتر آن‌ها در قبال هزینه سنگین دریافتی بار آموزشی و تجربی لازم را ندارند. 

بازاریابی چیزی جز شناسایی یک نیاز در جامعه و سپس تحقیق و آنالیز و رسیدن به راه حل برای آن نیاز نیست و مجتبی عرب زاده به عنوان یک متخصص بازاریابی و فروش تصمیم گرفته تا گامی هر چند کوچک در جهت رفع این نیاز در جامعه خویش بردارد. لذا تحقیقات شخصی خود را که حاصل گردآوری و مطالعه منابع تخصصی و مشورت با اساتید مطرح در این زمینه بوده را تقدیم شما می‌کند. 

فراموش نکنید که پس از کسب آموزش‌های این کتاب شما برای موفقیت نیاز به فراگیری تکنیک‌های تحلیلی و همچنین تبادل اطلاعات با دیگر تحلیل‌گران دارید پس از هم اکنون اقدام به شبکه سازی و یا پیوستن به گروه‌ها، پیج‌ها و کانال‌های مربوطه در شبکه‌های مجازی نمائید و همواره سعی کنید هر روز با دانش‌تر و با تجربه‌تر از دیروز در این زمینه باشید و مشکلات اقتصادی ناشی از تلاطم‌های اقتصادی را با کسب سود در بورس با دید بلند مدت جبران نمائید.

کلمات کلیدی: بورس، آموزش بورس، نکات بورس، نکات طلایی بورس، ترفندهای خرید و فروش سهام، نکات کلیدی بورس، آشنایی با بورس، آموزش بورس pdf، بهترین زمان خرید سهام، راهنمای خرید سهام، آموزش بورس pdf، آموزش بورس از صفر، آموزش بورس به زبان ساده، کتاب آموزش بورس، آموزش بورس رایگان، واحد بورس چیست، بازار بورس چیست، بورس چیست pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.