دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شش گام تا موفقیت در بورس

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شش گام تا موفقیت در بورس

کتاب شش گام تا موفقیت در بورس نوشته‌ی محمدحسین سلیمانی، تمام چیزهایی را که لازم است درباره بازارهای مختلف بورس بدانید، برایتان توضیح می‌دهد.

تا بحال شده بخواهید کاری مانند راه‌اندازی یک تجارت و شرکت انجام دهید اما پول کافی برای انجام این کار نداشته باشید؟ اگر در این موقعیت قرار بگیرید، احتمالاً به ذهنتان می‌رسد که یک شریک پیدا کنید و یا از یکی از اطرافیانتان قرض بگیرید؛ درست است؟

در این شرایط شما باید مدت‌ها در پی فردی باشید که در کار و تجارت شما سرمایه گذاری کند و ممکن است موفق نشوید، اما بازارهای مالی این مشکل را برای تاجران حل کرده‌اند.

فکر کنید در سالیان دور، یک فردی تجارت نفت می‌کرده و به سود سالیانه ۲۰ درصد سرمایه خود می‌رسیده است. این فرد می‌دانسته که اگر سرمایه‌اش را افزایش دهد، می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند و به ثروتی بیکران برسد؛ بنابراین در پی فردی می‌گردد که در کار او سرمایه گذاری کند.

کلمات کلیدی: راهنمای خرید سهام، آموزش بورس pdf، بورس، نکات بورس، نکات طلایی بورس، ترفندهای خرید و فروش سهام، نکات کلیدی بورس، آموزش بورس از صفر، آموزش بورس به زبان ساده، کتاب آموزش بورس، آموزش بورس رایگان، آموزش بورس، واحد بورس چیست، بازار بورس چیست، بورس چیست pdf، آشنایی با بورس، آموزش بورس pdf، بهترین زمان خرید سهام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.